اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ارسال سیزدهمین محموله امدادی ایران با یک تیم 15 نفر پزشکی به سومالی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارسال سیزدهمین محموله کمک‌های بشردوستانه کشورمان به همراه یک تیم 15 نفره پزشکی به سومالی طی امشب خبر داد.

ارسال سیزدهمین محموله امدادی ایران با یک تیم 15 نفر پزشکی به سومالی
محمود مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: سیزدهمین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به سومالی شامل بیش از 33 تن اقلام زیستی شامل چادر امداد و پتو است که از فرودگاه مهرآباد بارگیری و امشب به مقصد موگادیشو ارسال می‌شود.

وی گفت: همراه این محوله تیم 15 نفره‌ای از قم شامل گروه پزشکی و خدماتی به مدت 15 روز به سومالی اعزام می‌شود و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته به ترتیب از هر استان تیم‌های 15 نفره به سومالی اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، جمعیت هلال احمر تاکنون 12 محموله بشردوستانه امدادی به وزن 470 تن برای کمک به قحطی زدگان سومالی به مقصد موگادیشو  ارسال کرده است و در اقدامی جدید نخستین گروه استانی تیم‌های پزشکی و امدادی را که متشکل از 15 نفر هستند، به سومالی اعزام می‌کند.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول