اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش اصفهان:

دانش‌آموزان باید به سوی فرهنگ اسلامی جذب شوند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان باید به سوی فرهنگ غنی شده اسلامی جذب شوند و مسئولان باید بستر‌های حفظ فرهنگ غنی اسلامی را در میان این قشر از جامعه فراهم کنند.

دانش‌آموزان باید به سوی فرهنگ اسلامی جذب شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم سلمانی ظهر امروز در بیست و نهمین جشنواره پژوهشی و ادبی دانش‌آموزان برگزیده کشور اظهار داشت: در حال حاضر بیست و نهمین دوره از این جشنواره به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است و  رشد جنبه‌های تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود.
وی به ضرورت توجه به خلاقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان امروز به عنوان آینده‌سازان جامعه محسوب می‌شوند و فرهنگ غنای اسلامی باید به صورت ویژه در میان این قشر از جامعه حفظ شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش استان اصفهان با اشاره به نقش این جشنواره‌ها در راستای رشد و بالندگی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم تصریح کرد: معرفت دانش‌آموزان باید در زمینه‌های مختلف افزایش یابد و مسئولان باید با ارائه برنامه‌های فرهنگی و معرفتی بستر‌های معرفت افزایی این اشخاص را فراهم کنند.
وی به ضرورت مبارزه با تهاجم‌های فرهنگی موجود در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تهاجم‌های فرهنگی علیه جوانان این سرزمین افزایش یافته و این تهاجم‌ها با عنوان جنگ نرم در سطح کشور در حال رشد و گسترش است.
سلمانی با اشاره به نقش فرهنگ و هنر غنی شده اسلامی در راستای مبارزه با جنگ نرم تاکید کرد: جوانان باید با استفاده از آموزه‌های اسلامی در راستای خنثی‌سازی تهاجم‌های دشمنان علیه جامعه تلاش کنند و دین و فرهنگ اسلامی نقش موثری در این زمینه دارد.
وی به رشد و باروری علم و دانش در تمام سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر سطح علمی کشور در زمینه‌های مختلف ارتقا پیدا کرده است و دانش‌آموزان باید به سوی فرهنگ غنی شده اسلامی جذب شوند و مسئولان باید بستر‌های حفظ فرهنگ غنی اسلامی را در میان این قشر از جامعه فراهم کنند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش استان اصفهان اضافه کرد: رشد و ارتقای جنبه‌های تربیتی جوانان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و حمایت از دانش‌آموزان در راستای رشد و پیشبرد اهداف جامعه به میزان زیادی ضروری است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول