اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

سرپرست دفتر ارزشیابی مهارت سازمان فنی و حرفه ای خبر داد:

برگزاری هماهنگ آزمون ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: آزمون های ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای از این پس به صورت سراسری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

برگزاری هماهنگ آزمون ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا» به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سرپرست دفتر ارزشیابی مهارت این سازمان گفت: در راستای برنامه های عملیاتی سال جهاد اقتصادی، آزمون های ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای برای نخستین بار به صورت هماهنگ در کشور برگزار می شود.
حسین محمودی درخصوص اهداف برگزاری آزمون های سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای گفت: طرح برگزاری آزمون های سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای با اهداف اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای نیروی کار، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرایی می شود.
وی درخصوص شیوه اجرای این طرح اظهار داشت: برای ثبت نام این آزمون ها دفترچه آزمون واحد طراحی شده است که متقاضیان پس از دریافت آن از دفاتر پستی می توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه موردنظر ثبت نام نمایند که این آزمون در 608 حرفه در 31 استان و 350 حوزه امتحانی برگزار می شود.
سرپرست دفتر ارزشیابی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: نخستین آزمون ادواری کشوری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای، در 25 حرفه به صورت همسان و هماهنگ در 20 آبان ماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: ثبت نام این آزمون از دهم تا بیستم مهرماه انجام می شود و پیش بینی می شود 120هزار نفر در این آزمون شرکت نمایند.
محمودی درخصوص نحوه اعلام نتایج آزمونهای ادواری گفت: نتایج این آزمونها حداکثر 3روز پس از برگزاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی و پیام کوتاه اطلاع رسانی می شود.
انتهای پیام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول