اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تربیت‌بدنی خوزستان خبر داد:

رکاب‌زنی قهرمانان خوزستان از شلمچه تا مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر کل تربیت‌بدنی خوزستان گفت: ۲۳ ورزشکار و قهرمان دو و میدانی مسیر 2 هزار کیلومتری شلمچه تا بارگاه امام رضا (ع) را ظرف ۱۸ روز طی خواهند کرد.

رکاب‌زنی قهرمانان خوزستان از شلمچه تا مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید گرشاسبی ظهر امروز در نشست هماهنگی دو امدادی استقامت جاده ولایت از مرز شلمچه تا بارگاه امام رضا (ع) اظهار داشت: همایش دوی امدادی استقامت از شلمچه تا مشهد مقدس، ۳۱شهریور ماه از شملچه در خوزستان آغاز می‌شود.
وی افزود: این همایش برای دومین بار برگزار می‌شود و خوزستان به عنوان دروازه تشیع و ورود امام رضا (ع) میزبان افتتاحیه این همایش است.
مدیر کل تربیت‌بدنی خوزستان بیان کرد: امسال علاوه بر حضور شترسواران، موتورسواران، اسکیت رانان و سوارکاران نیز به صورت نمادین در این همایش حضور خواهند داشت.
در ادامه این نشست، مدیر کل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان افزود: این حرکت معنوی باید از مدینه شروع می‌شد، و اگر خباثت آل سعود مانع نمی‌شد پرچم آن امام می‌بایست از مدینه حرکت خود را شروع می‌کرد و سپس وارد شلمچه خوزستان می‌شد.
حمید قناعتی با بیان اینکه ورزش امروز با ولایت گره خورده است، گفت: قبل از انقلاب ورزشکاران کمی به دین و معنویت و خدا توجه داشتند اما اکنون شاهد تحولات و انقلابی در ورزش هستیم.
وی اضافه کرد: قطعا کاروان جاده ولایت هر کجا وارد شود، انقلابی معنوی را ایجاد خواهد کرد و باید این حرکت معنوی را قدر نهاد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول