اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات دامغان خبر داد:

حمایت از دانش‏آموزان نخبه و ممتاز دامغانی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از حمایت از دانش‏آموزان نخبه و ممتاز دامغانی در زمینه‏های مختلف خبر داد.

حمایت از دانش‏آموزان نخبه و ممتاز دامغانی
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام سیدجعفر میرعلی‏اکبری عصر امروز در مراسمی که بدین منظور برگزار شده بود، از اعزام 55 نفر از دانش‏آموزان نخبه مقاطع راهنمایی این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد.
وی بیان داشت: مرحله نخست این اردو برای تعداد 31 نفر از خواهران است که امروز به مدت چهار روز به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی تصریح کرد: شرایط  شناسایی نخبگان و شرکت در اردوها، داشتن معدل بالای 18 در مقاطع دوم و سوم راهنمایی و سال اول دبیرستان است.
میرعلی‏اکبری اضافه کرد: برگزاری کلاس‏های آموزشی و فرهنگی و بازدید از اماکن گردشی و تاریخی از جمله برنامه‏های اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس است.
کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز از برگزاری اردوی سیاحتی و زیارتی با حضور 260 نفر دانش‏آموزان ممتاز دختر و پسر این استان در مشهد مقدس خبر داد.
مهدی رضایی افزود: طرح برگزاری اردوی دانش‏آموزان نخبه برای نخستین بار در مرکز استان سمنان و شهرستان‏های تابعه به صورت آزمایشی و به عنوان جایگزین طرح پیشنهادی اوقات فراغت تابستانی از سوی این اداره کل برگزار می‏شود.
وی با اشاره به اینکه این اردو در قالب دو کاروان انجام می‏شود، تصریح کرد: در این اردو، 140 نفر دختر و 120 نفر پسر حضور دارند.
کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان مدت این اردو را چهار روز عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح مخصوص دانش‏آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی است.
رضایی گفت: برگزاری کلاس‏های آموزشی و فرهنگی، قرائت ادعیه، بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی از جمله برنامه‏های این اردوی چهار روزه است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول