اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی ایلام خبر داد:

تعییین تکلیف مشمولان غایب و غیر غایب ایلام

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مشمولان غایب و غیر غایب در نخستین فرصت با مراجعه به معاونت وظیفه تکلیف خود را مشخص کنند.

تعییین تکلیف مشمولان غایب و غیر غایب ایلام
رضا یاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برابر ماده دو قانون و مقررات خدمت وظیفه عمومی هر فرد مذکر ایرانی از اول فروردین ماهی که سنش وارد 19 سالگی شود مشمول مقررات وظیفه عمومی است.
وی ادامه داد: کسانی که با داشتن این شرایط از اعزام به خدمت امتناع کنند غایب محسوب می‌شوند و برابر قانون علاوه بر اضافه خدمت محدودیت‌هایی در سطح جامعه برای آنان پیش خواهد آمد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: بر اساس ماده 10 قانون وظیفه عمومی افراد فاقد کارت پایان خدمت و کارت معافیت دائم برای فعالیت‌هایی چون اخذ گواهینامه، دریافت هرگونه وام و کمک‌های کشاورزی، صنعتی، مسکن از طریق سازمان‌های دولتی و وابسته به دولت محدودیت دارند.
یاسمی افزود: افزون بر این، اخذ اصل مدرک تحصیلی، صدور پروانه کسب، ثبت هرگونه نقل و انتقالات در دفاتر ثبت و... برای مشمولان غایب نظام وظیفه عمومی ممنوع است.
وی تصریح کرد: همچنین هرگونه استخدام این دست از افراد در وزارتخانه‌ها، موسسات وابسته به دولت و... ممنوع است.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام اذعان داشت: با توجه به بخشودگی اعلام شده از سوی نظام وظیفه، مشمولان غایب در نخستین فرصت خود را معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام معرفی کنند تا از مزایای بخشودگی اعلام شده بهره‌مند شوند. 
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول