اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای سازمان صدا و سیما خبر داد:

راه‌اندازی رادیوهای تخصصی در همه حوزه‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت: رادیوهای تخصصی در همه حوزه‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شوند.

راه‌اندازی رادیوهای تخصصی در همه حوزه‌های اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از صدا و سیمای خراسان رضوی،‌ محمدحسین صوفی در نشست تخصصی مدیران‌کل مراکز استان‌ها اظهار داشت: سند راهبردی افق رسانه در حوزه رادیو این است که شبکه‌های ملی به همه امور مربوط به مردم بپردازند و به این منظور در معاونت صدا رادیوی تخصصی در همه حوزه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده و توسعه می‌یابد.
معاون صدای سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه سیاست ما در رادیو توسعه کمی در کنار توسعه کیفی است، گفت: تا پایان سال سه شبکه رادیویی راه‌اندازی می‌شود و تا دو سال آینده تعداد شبکه‌های رادیویی از 20 به 30 شبکه افزایش می‌یابد.
معاون صدای سازمان صدا و سیما، گفت: ما ملزم به استفاده از تولیدات رادیویی مراکز و نشان دادن توسعه و رونق استان‌ها و توانمندی آنان در شبکه‌های ملی هستیم و برای تحقق این موضوع تمام شرایط برای تعامل و تبادل برنامه بین شبکه‌های سراسری و استانی صدا مهیاست.

* شبکه های استانی در مرحله تحول در تولید قرار دارند
 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی نیز با بیان اینکه شبکه‌های استانی پس از طی عبور از مراحل تأسیس، تثبیت و تولید هم اکنون در مرحله تحول در تولید قرار دارند، گفت: در این مرحله ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات مورد توجه است.
حجت‌الاسلام علی نهاوندی با اشاره به جایگاه رو به رشد صدا و  سیمای خراسان رضوی، گفت: شبکه استانی خراسان رضوی هم اکنون با 21 هزار ساعت تولید و پخش برنامه در بخش‌های صدا، سیما، خبر و برون مرزی، تحول در تولید و شکوفایی در محتوا را برای ارتقای برنامه‌ها و رضایت مخاطبان در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه مراکز امروزه به کانون شناسایی و جذب نخبگان و هنرمندان استانی تبدیل شده اند، گفت: امروزه همه مراکز از جمله مرکز خراسان رضوی با تولید برنامه‌های نمایشی در ساختارهای مستند، انیمیشن، سریال و فیلم تلویزیونی، نقش مهمی در جذب هنرمندان استانی و تولید برنامه‌های جذاب با موضوعات بومی و محلی دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول