اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز دوم مرحله تمرینی رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت صورت گرفت؛

اجرای عملیات جنگنده‌های صاعقه و آذرخش در سکوت رادیویی

خبرگزاری فارس: امروز و در دومین روز از مرحله تمرینی رزمایش بزرگ فدائیان حریم ولایت، عملیات جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در سکوت کامل رادیویی انجام شد.

اجرای عملیات جنگنده‌های صاعقه و آذرخش در سکوت رادیویی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع رسانی رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت‌، امیر سرتیپ حسین چیت فروش، سخنگوی رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت سه اظهار داشت: امروز یکشنبه علاوه بر تداوم تمرین تاکتیک‌های پیچیده ‌گردان‌های پروازی و انواع هواپیماهای جنگنده بمب افکن نیروی هوایی ارتش، عملیات جنگ الکترونیک در طیف‌های گسترده و در همه‌ باندهای فرکانسی با موفقیت برگزار شد.
‌وی اضافه کرد: در این مرحله ضمن پرواز جنگنده‌ها در ارتفاع پست با رعایت سکوت کامل رادیویی، اقداماتی از قبیل راه‌اندازی برج تاکتیکی مراقبت سیار فرودگاهی و سامانه‌های ناوبری DF، هواشناسی و ضبط مکالمات دیجیتال و به‌کارگیری لایه‌های امن ارتباطی در تمام نقاط تحت پوشش منطقه عمومی رزمایش به اجرا گذاشته می‌شود.
امیر سرتیپ چیت‌فروش در ادامه افزود: از نکات قابل ملاحظه در دومین روز از مرحله تمرینی این رزمایش بزرگ موفقیت جنگنده‌های بومی صاعقه و آذرخش در انجام ماموریت‌های پروازی محوله و بمباران منطقه هدف در شرایط سکوت کامل رادیویی در ساعات اولیه صبح بود.
‌چیت‌فروش گفت: امشب در دومین شب متوالی عملیات شبانه هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمومی رزمایش با پرتاب تمرینی انواع بمب‌ها و مهمات مشقی در مناطق هدف از پیش تعیین شده با حجم گسترده تری از بمباران هوایی ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول