اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت نیشابور:

820 نیشابوری تمایلی به دریافت سهام عدالت ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت نیشابور گفت: حدود 820 نفر از شهروندان نیشابوری امور تشریفات اداری ثبت‌‌‌نام و عضویت در شرکت سهامی عدالت را انجام داده‌اند اما به شرکت مراجعه نکرده و برگ سهام نگرفته‌اند.

820 نیشابوری تمایلی به دریافت سهام عدالت ندارند
غلامعلی کابلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: علت این موضوع، نبود اطلاع آنان از صدور برگ سهام، تغییر نشانی یا تلفن همراه اعلامی از سوی ایشان، فوت و نبود پیگیری وارثان، نبود علایق شخصی و مراجعه نکردن به شرکت عدالت است.
وی افزود: در ابتدای تشکیل این شرکت در سال 84 و اجرایی شدن امور در سال 85 و شروع ثبت‌نام از گروه اول، جمعیت کثیری پشت درب محل‌های ثبت‌نام تجمع کردند ولی الان به‌خاطر میزان پرداخت سهام، دیگر از آن تجمعات خبری نیست!
این تعاون‌گر ادامه داد: مرحله اول ثبت‌نام اعضای نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و رزمندگان از کار افتاده بودند که بعد این مراحل به اقشار عشایر و روستایی، کارمندان ادارات و بازنشستگان کشوری و لشگری، ایثارگران و خانواده معظم ایشان، بیماران خاص، روحانیان و خادمان اماکن مذهبی، خبرنگاران و ... تعمیم پیدا کرد.
مدیر‌عامل شرکت تعاونی سهام عدالت نیشابور با اشاره به اینکه تا‌کنون 13 مرحله ثبت‌نام انجام شده است که آخرین آن در خرداد 89 به شکل عمومی بود، تصریح کرد: البته هنوز کارگران به عضویت این شرکت در نیامده‌اند، هر چند قدم اول که آمارگیری بود، انجام شده ولی هنوز این برنامه اجرایی نشده است.
کابلی خاطرنشان کرد: اصناف، شاغلان حمل و نقل و کارگران فصلی باقی‌ مانده اقشار هستند که دستور عمل‌هایی برای سهام‌داران آن‌ها ابلاغ شده است که به مرور اجرایی می‌شود.
وی گفت: زمان برای طی امور اداری از ثبت‌نام تا مرحله دریافت برگ سهام عدالت، حدود یک سال طول می‌کشد.
او با اشاره به اینکه سود سهام عدالت افراد ثبت‌نام شده در سال‌های 85 و 86 پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی سهامی عدالت برای بیش از 320 هزار نفر شهروندان نیشابور برگ سهام این شرکت را صادر کرده است.
مدیر‌عامل شرکت تعاونی سهام عدالت نیشابور همچنین افزود: بیش از چهار هزار و 100 نفر از کارمندان دولت عضو این شرکت که برگ سهام گرفته‌اند، هنوز سود بانکی خود را از بانک‌ها برداشت نکرده‌اند.
کابلی یادآور شد: این گروه که اغلب از کارمندان ادارات به‌ویژه فرهنگیان هستند، بیش از این برگ سهام شرکت عدالت را دریافت کرده‌اند.
به گفته وی، با اینکه سود سهام برای 2 هزار و 300 نفر در بانک ملی و یکهزار و 800 نفر در بانک صادرات ریخته شده است، اما صاحبان سهام بنا به دلایل شخصی و شاید عدم اطلاع، سود سهام را برداشت نکرده‌اند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول