اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت؛

ثبت 356 واقعه ازدواج در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان اعلام کرد: 356 واقعه ازدواج و 58 مورد طلاق در چهار ماه ابتدای سال جاری در دفاتر وقوع ازدواج و طلاق شهرستان دامغان به ثبت قانونی رسید.

ثبت 356 واقعه ازدواج در دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علی‏اصغر دربانی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در دامغان اظهار داشت: این تعداد وقوع ازدواج و طلاق صورت گرفته در 9 دفترخانه ازدواج و یک دفترخانه طلاق در سطح شهرستان دامغان به ثبت قانونی رسید.
دربانی یادآور شد: در سال گذشته همچنین تعداد 965 وقوع ازدواج و 163 وقوع طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق شهرستان دامغان به ثبت قانونی رسید.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان به دیگر فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال از سوی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: صدور 234 سند مالکیت، صدور دو جلد سند مالکیت اراضی ملی و دولتی به میزان 114 میلیون و 820 هزار و 75 مترمربع، صدور 45 مورد سند اراضی روستایی موضوع ماده 33، تشکیل 46 پرونده در حوزه املاک و به ثبت رسیدن 91 شرکت و موسسات تجاری و غیرتجاری از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در چهار ماهه ابتدای سال جاری است.
وی تصریح کرد: صدور چهار جلد سند اوقافی به میزان 123 میلیون و 35 هزار مترمربع، صدور 2 هزار و 690 جلد سند برای اسناد مالکیت، صدور 80 جلد سند برای اسناد مالکیت اراضی ملی و دولتی به میزان 274 میلیون و 707 هزار و 83 مترمربع، صدور سند مالکیت برای اراضی روستایی موضوع ماده 33 به میزان 451 جلد، تشکیل 42 پرونده در حوزه املاک و ثبت 192 شرکت و موسسات تجاری و غیرتجاری در سال گذشته از سوی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان انجام شد.
دربانی گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان به عنوان یکی از واحدهای ثبتی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان و در راستای اعمال وظایف قانونی تعیین شده نسبت به انجام این اقدامات قانونی اقدام کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول