اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد:

ساخت 1871 واحد مسکونی برای معلمان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از ساخت یکهزار و 871 واحد مسکونی برای معلمان آذربایجان غربی خبر داد.

ساخت 1871 واحد مسکونی برای معلمان آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، بهرام صمدی صبح امروز در جمع فرهنگیان شهرستان چالدارن از تبدیل وضعیت 701 نفر از معلمان استان و وارد شدن به مجموعه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید خبر داد.
وی افزود: بر اساس ماده 5 قانون تعیین تکلیف معلمان، 638 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی و 63 نفر از معلمان حق‌التدریسی در استان از اول سال تحصیلی جدید به مجموعه آموزش و پرورش استان افزوده می‌شود.
صمدی در ارتباط با اسکان موقت فرهنگیان گفت: در ایام نوروز سال 90 حدود 855 کلاس در اختیار فرهنگیان گذاشته شد و همچنین این آمار در ایام تعطیلات تابستان برابر با 731 کلاس است که برای اسکان موقت فرهنگیان در نظر گرفته شده بود.
وی افزود: 14 منطقه به صورت مستمر و شبانه‌روزی در طول ایام اسکان موقت مشغول پذیرش و ارائه خدمات به فرهنگیان بود طوری که آمار اسکان فرهنگیان در سال 90 نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است.
صمدی در ادامه به تخصیص مکان‌های فرهنگی، فضاها و امکانات ورزشی از جمله استخر و سالن‌های والیبال به فرهنگیان به منظور رفاه بیشتر فرهنگیان در طول دوران اسکان موقت اشاره کرد و گفت: بنا به دستور وزیر آموزش و پرورش روزانه یک وعده غذای گرم به صورت رایگان در برنامه رفاهی فرهنگیان جای پیدا کرده است.
وی همچنین از قبولی یک هزار و 123 نفر معلم دیگر در آزمون تعیین تکلیف مصوبه مجلس در استان خبر داد و گفت: این تعداد افراد شامل معلمان شرکتی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان حق‌التدریسی که ارتباطشان با آموزش و پرورش قطع شده بود، است.
صمدی افزود: هنوز سیاست آغاز به کار کردن این تعداد افراد از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است که در صورت اعلام به آنان ابلاغ می‌شود.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید 34 هزار 567 نفر شاغل در آموزش و پرورش استان در تعلیم و تربیت 570 هزار 465 نفر دانش‌آموز فعالیت خواهند کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول