اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی:

200 اتوبوس دوکابین به زودی وارد خطوط بی.آر.تی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی از تقویت خط 7 اتوبوس‌های تندرو با ورود 40 دستگاه اتوبوس جدید خبر داد و گفت : تا پیش از مهرماه 200 دستگاه اتوبوس 2 کابین نیز وارد خطوط بی.آر.تی خواهد شد

200 اتوبوس دوکابین به زودی وارد خطوط بی.آر.تی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار داشت: با تأکید شهردار تهران و در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان، 40 دستگاه اتوبوس جدید وارد خط 7 شده تا بتوانیم ضمن تقویت و افزایش ظرفیت خط، سطح خدمات رسانی را نیز همزمان با آغاز مهر و بازگشایی مدارس ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های جدید در خط 7 حد فاصل میدان راه‌آهن تا میدان ولیعصر (عج) به کارگیری می‌شوند که کرایه این بخش از مسیر 100 تومان است که از شهروندان تقاضا می‌شود برای پرداخت کرایه از کارت خوان استفاده کنند تا زمان توقف اتوبوس‌ها کاهش یابد و شاهد کاهش زمان سفر و افزایش سرعت اتوبوس‌ها باشیم.

سنندجی در ادامه خاطر نشان کرد: به زودی و پیش از آغاز مهر 50 دستگاه اتوبوس دوکابین "راست در" نیز برای تقویت خط و ارتقای سطح خدمات رسانی وارد خط 2 سامانه اتوبوس‌های بی.آر.تی می‌شود تا از میدان آزادی تا پایانه خاوران امکان خدمات رسانی بهتر به شهروندان فراهم شود.

وی با بیان این که 150 دستگاه اتوبوس دوکابین "چپ در" نیز در حال ورود و آماده سازی است، گفت: در تلاشیم که 150 دستگاه اتوبوس دوکابین "چپ در" را تا مهر وارد خطوط 1،10 و 3 اتوبوس‌های تندرو کنیم و با توجه به این که خط 1 اتوبوس‌های بی.آر.تی مسافران بسیار زیادی دارد، تمامی اتوبوس‌های این خط را دو کابین کرده تا ظرفیت جابه جایی در این مسیر افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ابراز امیدواری کرد که در مهر امسال با به کارگیری تمام ظرفیت و امکانات، اتوبوسرانی بتواند بهتر از سال‌های گذشته و با ظرفیت بیشتر به شهروندان خدمات رسانی کرده و بخش قابل توجهی از سفرهای شهری را تحت پوشش قرار دهد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول