اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

آیت‌الله مدنی عالمی اسطوره‌ای بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله مدنی به‌عنوان عالمی اسطوره‌ای متعلق به همه اعصار است.

آیت‌الله مدنی عالمی اسطوره‌ای بود
آیت‌الله علی‌اکبر قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دانشمندان نام‌آور و مفاخر غرور‌آفرین همچون آیت‌الله مدنی را نباید به ابعاد جغرافیایی و فواصل زمانی محدود کرد چرا که این قبیل اشخاص متعلق به همه جهان اسلام بوده و از طرف دیگر عقاید و نگرش‌های آنها در باب مسائل مختلف هیچ‌گاه رنگ کهنگی به خود نمیگیرد.
وی افزود: همانطور که امام خمینی (ره) شخصیتی جهانی بودند، نگرش‌ها و دیدگاه‌های ایشان در همه دنیا به ‌ویژه جهان اسلام بازتاب داشت لذا سیطره مشاهیری مانند آیت‌الله مدنی، طالقانی و ... نیز محدود به کشور ما نمیشود بلکه همه ملت‌ها به‌ ویژه مسلمانان منطقه از خطابه‌ها و کتب ایشان در موضوع‌های مختلف تاثیر می‌پذیرند.
این مسئول به نقش آیت‌الله مدنی در حفظ یکپارچگی ملت ایران در بحبوحه انقلاب اشاره کرد و گفت: مخالفان دموکراسی با مشاهده شکل‌گیری جنبش‌های ضد بیگانه و ضد استکباری در ایران برای از بین بردن وفاق و همدلی ملت ما برنامه‌ریزی کردند ولی با راهنمایی‌های توام با دلسوزی آیت‌‌الله مدنی و یاران باوفای بنیانگذار کبیر انقلاب از ایجاد انشقاق و دودستگی در جامعه جلوگیری شد.
وی با بیان اینکه به شهادت رساندن ایشان یکی دیگر از توطئه‌های شوم دشمنان بود، بیان کرد: مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام ولایی ایران استفاده کامل می‌کند به‌ طوری که از اجیر کردن مزدور برای به شهادت رساندن مفاخر ملی ما نیز هیچ باکی ندارند به‌ طوری که بارها این موضوع را در عمل به منصه ظهور رسانده‌اند.
قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سپری شدن سالگرد وفات محمود طالقانی نخستین امام جمعه تهران گفت: در 19 شهریور سال 58 هم عالم فرزانه دیگر از بین ملت ایران به‌سوی دیار باقی شتافت بر این ‌اساس می‌طلبد مسئولان حوزه فرهنگی از این قبیل روزهای معنوی به اندازه کافی در راستای اهداف نظام بهره‌برداری کرده و جوانان را با ابعاد شخصیتی این بزرگواران، خدمات و آرمان‌های آنها آشنا کنند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحرکات منافقان در مرزهای آذربایجان غربی، اظهار داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر با حمایت کردن ضدانقلاب‌ها به‌دنبال ایجاد ناامنی در مرزهای کشور ما هستند به‌ طوری که در طول سال‌های گذشته با ورود به شاهراه‌های مختلف اعم از تحریم اقتصادی، جنگ نظامی و تحریک منافقان برای ایجاد بی‌ثباتی در کشور ما تلاش می‌کردند ولی این قبیل اقدامات کور دشمنان نتیچه‌ای جز روشن شدن ماهیت واقعی آنها ندارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول