اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سمنان تاکید کرد:

رونق صنعت سینمای سمنان با ایجاد پردیس سینمایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: صنعت سینما در استان با ایجاد پردیس سینمایی رونق می‏گیرد.

رونق صنعت سینمای سمنان با ایجاد پردیس سینمایی
امیرعلی عموزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: در حال حاضر در استان سمنان سه سینمای فعال در شهرهای سمنان، گرمسار و مهدیشهر وجود دارد.
وی تصریح کرد: در شهر دامغان هفته گذشته شاهد بهره‏برداری از سینمای روباز شرق کشور بودیم تا به جهت تعطیلی تنها سینمای دامغان توانسته باشیم کمبود فضای سینمایی این شهرستان را با افتتاح سینمای روباز تامین کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: شاید خواسته مردم دامغان را نتوانستیم تامین کنیم اما سینمای روباز اقدام خوبی بود و امیدواریم در شهر شاهرود هم با ایجاد پردیس سینمایی که در این زمینه بخش خصوصی از طرح استقبال کرده و قول داده که یک پردیس سینمایی در شهر شاهرود احداث کند و ما هم حمایت کنیم، قدمی در صنعت سینما برداشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: برای احداث سینما در شهر دامغان هم این آمادگی را داریم تا با حضور بخش خصوصی و حمایت از آن از طریق اعطای تسهیلات خوب، سینمایی با کیفیت را احداث و تقدیم مردم فهیم و با فرهنگ دامغان کنیم.
عموزاده به بحث اکران فیلم در استان سمنان اشاره کرد و افزود: اکران فیلم‏ها در سینمای گرمسار به‏روز بوده و در سینمای سمنان با یک ماه تاخیر صورت می‏گیرد اما در این زمینه استقبال خوبی از اکران فیلم‏ها می‏شود.
عضو کار گروه فرهنگ و هنر استان سمنان گفت: تلاش می‏کنیم تا گام‏‎های خوبی در جهت تقویت صنعت سینما برداشته شود و با ایجاد پردیس‏های سینمایی بتوانیم فیلم‏های خوب و به‏روز را در سمنان اکران کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول