اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

معاون اعتبارات صندوق مهر‌ امام رضا(ع) در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

تفاهم با اتحادیه تعاونیهای فرش دستباف برای پرداخت 10 هزار فقره تسهیلات

خبرگزاری فارس: معاون اعتبارات و تسهیلات صندوق امام رضا(ع) از امضای تفاهم‌نامه‌‌ با اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولید کننده فرش دستباف برای پرداخت تسهیلات خبر داد.

تفاهم با اتحادیه تعاونیهای فرش دستباف برای پرداخت 10 هزار فقره تسهیلات
مهدی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ صندوق مهر امام رضا (ع) با اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولید کننده فرش دستباف، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه کارآفرینی و حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در صنعت فرش است.
وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه 10 هزار مورد تسهیلات اشتغال برای اعضای تعاونی‌های تولید‌کنندگان فرش سراسر کشور پرداخت خواهد شد.
معاون اعتبارات و تسهیلات صندوق امام رضا (ع) با بیان اینکه سقف این تسهیلات 30 میلیون ریال است، گفت: همچنین میانگین پرداخت وام 15 میلیون ریال که براساس طرح‌های ارائه شده پرداخت می‌شود.
به گفته حسین نژاد، این میزان تسهیلات بر اساس نیازسنجی و ظرفیت‌های موجود این بخش در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: طرح‌هایی که ارایه می‌شود باید توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد و نظارت بر عملکرد افراد از سوی طرفین تفاهم‌نامه انجام خواهد شد.
معاون تسهیلات و اعتبارات صندوق مهر امام رضا (ع) تاکید کرد: افرادی که تقاضای دریافت تسهیلات دارند نباید در امور دیگری اشتغال داشته باشند و مدت اجرای این تفاهم‌نامه تا پایان سال جاری است.
وی با بیان اینکه افراد متقاضی از سوی اتحادیه فرش به صندوق مهر امام رضا معرفی می‌شوند، بیان داشت: طرح‌ها در مرحله اول از سوی اتحادیه بررسی و در مرحله بعد کارشناسان صندوق، طرح‌ها را ارزیابی می‌کنند و پس از آن تسهیلات پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول