اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان خبر داد:

وقف ملک یک میلیارد ریالی در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان از وقوع یک وقف جدید به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان ایرانشهر توسط یک واقف خیر اندیش خبر داد.

وقف ملک یک میلیارد ریالی در ایرانشهر
حجت الاسلام علیرضا روحانی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ملک مزبور به مساحت 500متر مربع به صورت یک واحد مسکونی دوطبقه و دوباب واحد تجاری است توسط واقف خیر اندیش غلامعباس طالبیان به نام موقوفه کبری میلانی وغلامعباس طالبیان به ثبت رسید.
وی افزود: این واقف خیر‌اندیش در باره نیت خود از وقف ملک مزبور به مصرف عواید این ملک در امور خیریه و فرهنگی و با توجه به نیاز منطقه در امور بهداشتی و درمانی، آموزشی و کمک به ایتام و ابن سبیل اشاره کرد.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ایرانشهر گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران و برنامه‌های متنوع سازمان و اداره کل اوقاف  تصویر روشنی از سنت حسنه وقف در استان و شهرستان ایرانشهر بین عموم مردم و علمای شیعه وسنی ایجاد شده است.
رضا رخشانی‌نژاد ضمن تقدیر از این خیر نیکوکار در مورد وقف ملک مزبور به واگذاری استیجاری ملک به شبکه بهداشت و درمان ایرانشهر خبر داد و گفت: عواید موقوفه طبق نیت خیر خواهانه ایشان به مصرف خواهد رسید.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول