اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی صورت گرفت؛

معرفی دستگاه‌های برتر کرمانشاه در خدمت‌رسانی به مردم

خبرگزاری فارس: در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی که با حضور مسئولان استان در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد دستگاه‌های اجرایی برتر استان در خدمت‌رسانی به مردم معرفی و تشویق شدند.

معرفی دستگاه‌های برتر کرمانشاه در خدمت‌رسانی به مردم
به گزارش خبرگزاری فارس، در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی پس از ارزیابی عملکرد 56 دستگاه اجرایی استان در مجموع بخش‌های عمومی و اختصاصی اداره راه و ترابری، شرکت برق منطقه‌ای و اداره کل امور زندان‌ها به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
بنابراین گزارش، اداره کل ثبت احوال، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و بانک مسکن به ترتیب در بخش‌های توسعه دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی و تکریم ارباب رجوع حائز رتبه‌های اول شدند.
در شاخص‌های اختصاصی که ویژه‌ شرح وظایف خاص دستگاه‌های اجرایی است اداره کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و اداره کل فرودگاه رتبه‌های اول را به دست آوردند و بانک کشاورزی نیز به عنوان دستگاه برگزیده شهرستانی در کسب رضایتمندی ارباب رجوع معرفی شد.
استاندار کرمانشاه هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از تلاش‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی در طول یک سال خدمت دانست و گفت: نیروی انسانی خلاق و پویا سبب بالندگی و پیشرفت سازمان می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم احصاء عوامل انگیزشی و راه‌های شناسایی کارکنان فعال اظهار داشت: سیستم اداری باید به گونه‌ای باشد که به انسان‌ها خلاق احترام گذاشته شود و مورد تشویق قرار گیرد.
استاندار کرمانشاه جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از مدیران قوی و تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها را از جمله برنامه‌هایی دانست که سبب ارزیابی دقیق‌تر دستگاه‌ها و برگزاری بهتر جشنواره شهید رجایی در آینده می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول