اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان:

جمهوری اسلامی با هرگونه خشونت مخالف است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با هرگونه خشونت به ویژه ترور مخالف است.

جمهوری اسلامی با هرگونه خشونت مخالف است
محمد بهرامی که خود فرزند شهید است، امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای ترور اظهار داشت: همواره در نظام اسلامی ایران و ر طول عمر با برکتش، از رئیس جمهور منتخب گرفته تا نمایندگان مجلس و مردم بی‌دفاع قربانی ترور و اهداف شوم دشمنان بوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با ملتی مصمم در تحقق آرمان‏هایش مواجه است، خاطرنشان کرد: ملت ایران به واسطه مظلومیت شهدای ترور نگذاشته‌ است که تروریست‏ها و هواداران آنها به اهداف شوم خود در کشورمان دست یابند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه خواست و اراده مردم مسلمان بنا نهاده شده، مأموریت نخست خویش را ایجاد صلح و صفا با محوریت دین مبین اسلام قرار داده است.
بهرامی گفت: نظام اسلامی با هرگونه خشونت به ویژه ترور مخالف است و چه بسا که نهاد مقدس اسلام از شهادت امیرالمومنین علی (ع) تاکنون قربانی ترور بوده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان افزود: ملتی که با اسلحه علم و دانش و اعتقادات دینی در راه توسعه و پیشرفت و حقانیت وجود خود گام برمی‏دارد، اساساً نیازی به ترور و خشونت ندارد.
وی تصریح کرد: شهادت مظلومانه قربانیان تروریست از دو بعد ضعف دشمن و قوت نظام و توجه و یادآوری اهداف و آرمان‌های شهدای ترور قابل بررسی است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای ترور موجب شده است که عظمت کاروان انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) مبین‌تر شده و از برکات آن، خیزش مردم مسلمان منطقه و غلبه بر حکام جبار خویش و بازخوانی حضور شهادت موثر شهدای ترور در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
بهرامی اظهار داشت: معتقدیم شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) تأثیری بس شگرف در احیای دین مقدس اسلام و تداوم آن داشته و این درس بزرگی برای بشریت است که مرگ مردان بزرگ به ویژه به خاک و خون کشیدن آنها باعث بقایشان خواهد شد و فنایی در کار نیست.
وی افزود: ما باید با برگزاری مجالس یادبود، آرمان‌های شهدای ترور را مورد مطالعه قرار داده تا اهداف الهیشان نسل به نسل و سینه ‌به سینه ماندگار شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت این سازمان، آشناسازی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد:‌ این سازمان در تبلیغ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی اهتمام ورزیده و سیاست‌های فرهنگی ورزشی خویش را با محوریت فوق برنامه‌ریزی می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول