اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

پس از تشییع بر شانه‌های خیل جوانان دانشجو و رهپویان طریق شهدا؛

خادم شهیدان «علی جنیدی» در گلزار شهدای پیشوا آرام گرفت

خبرگزاری فارس: خادم شهیدان «علی جنیدی» امروز پس از تشییع بر شانه‌های دانشجویان و ارادتمندان به مکتب جهاد و شهادت در گلزار شهدای پیشوا و در جوار مزار امامزاده جعفر بن‌موسی کاظم (ع) آرام گرفت.

خادم شهیدان «علی جنیدی» در گلزار شهدای پیشوا آرام گرفت
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، پیکر خادم شهیدان «علی جنیدی» امروز بعد از قرائت زیارت عاشورا در حسینیه سیدالشهدا (ع) پیشوای ورامین بر شانه‌های یاران همراهش‌ در جبهه جهاد علمی دانشگاه علامه طباطبایی و امت شهیدپرور به سمت امامزاده جعفر بن‌موسی‌کاظم(ع) تشییع شد.

در این مراسم که با حضور سردار عباس حسین‌زهی معاون طرح و برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اساتید دانشگاه علامه طباطبایی و مسئولان این شهرستان برگزار شد؛ جواد تاجیک دبیر ستاد مرکزی راهیان نور به بخشی از خاطرات خادم شهیدان «علی جنیدی» پرداخت.

در ادامه، پیکر مطهر این جهادگر عرصه جنگ نرم، در گلزار شهدای پیشوا و در جوار امامزاده جعفر بن‌موسی کاظم(ع)، سردار شهید محمد اعلایی، شهید مجید جنیدی، حاج احمد جنیدی و یادمان شهیدان سردار علی قمی، اردستانی و شهید مهتدی آرام گرفت.

به گزارش توانا، مراسم شام غربیان خادم شهیدان «علی جنیدی» امشب در حسینیه موسی بن‌جعفر (ع) برگزار می‌شود. مراسم دیگری فردا بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه پیشوا از سوی دفتر امام جمعه پیشوا، فرمانداری و نهادهای دیگر برگزار خواهد شد. مراسم شب سوم این خادم‌الشهدا نیز ساعت 16 در آستانه مقدس امامزاده جعفر بن موسی‌کاظم (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش توانا، «علی جنیدی» از دانشجویان بسیجی رشته «ادبیات عرب» دانشگاه علامه طباطبایی، مسئول اردوهای جهادی این دانشگاه که 23 بهار از عمرش می‌گذشت، در راستای مأموریت آماده‌سازی فرهنگی برای اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب که از آبان ماه آغاز می‌شود، در سانحه رانندگی بعد از ظهر 17 شهریورماه همانگونه که آرزو داشت در مسیر شهدا به سوی معبودش شتافت.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول