اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

نرم‌افزار چندرسانه‌ای سردار شهید "قدرت‌الله علیدادی" منتشر شد

خبرگزاری فارس: نرم‌افزار چندرسانه‌ای سردار شهید "قدرت‌الله علیدادی" جانشین فرمانده عملیات لشکر 9 بدر به همت نشر الکترونیکی شاهد منتشر شد.

نرم‌افزار چندرسانه‌ای سردار شهید "قدرت‌الله علیدادی" منتشر شد
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از نوید شاهد، این نرم افزار چند رسانه‌ای مجموعه‌ای از اطلاعات مرتبط با سردار شهید "قدرت‌الله علیدادی" است که شامل 40 دقیقه فیلم، 66 برگ سند و 42 قطعه عکس و 64 دقیقه صوت است.

از بخش‌های دیگر این نرم‌افزار، می‌توان به زندگینامه، وصیتنامه، خاطرات شهید علیدادی اشاره کرد که همه بخش‌های فوق قابلیت استخراج اطلاعات را دارند.

این اثر، هشتادمین نرم‌افزار چند رسانه‌ای است که به همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران در قالب dvd به قیمت 2 هزار تومان منتشر شده است.

به گزارش نوید شاهد، شهید "قدرت‌الله علیدادی ده کهنه" زمستان 1336 ه ش در یکی از روستاهای بخش دهدز در شهر ایذه به دنیا آمد. دوران کودکی و دبستان را در دهدز گذراند و بعد از آن همراه با خانواده به امیدیه رفت.
با پیروزی انقلاب اسلامی او در بهار 1358 با تشکیل جهاد سازندگی سابق در استان خوزستان به این نهاد انقلابی می‌پیوندد.
سپس وارد سپاه شد و با آغاز جنگ تحمیلی قدرت‌الله علیدادی درمنطقه مرزی شلمچه حضور پیدا می‌کند به دلیل ویژگی‌های بارز اخلاقی و توانایی‌های نظامی در بسیاری از عملیات از جمله شکست محاصره آبادان، فتح المبین، والفجر مقدماتی و... شرکت می‌کند.

او در این حضور تاثیرگذار و کارآمد، فرماندهی رده‌های مختلف را بر عهده می‌گیرد. عملیات کربلای 2 برایش رمز و راز دیگری داشت. او در عملیات کربلای 2 به عنوان فرمانده یکی از محورهای عملیاتی و جانشین فرمانده عملیات لشکر 9 بدر وارد عملیات شد. غروب روز دوم عملیات در تاریخ 10 شهریور ماه سال 1365 با اصابت ترکش خمپاره دشمن به شهادت رسید.

علاقه‌مندان برای تهیه این نرم‌افزار چند رسانه‌ای می‌توانند با موسسه فرهنگی شاهد به شماره تلفن 88829523 تماس بگیرند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول