اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاطمه مولایی سرمربی تیم ملی راگبی بانوان ایران شد

خبرگزاری فارس: همزمان با اردوی تیم ملی راگبی بانوان ایران در کرمانشاه، طی ابلاغی از سوی فدراسیون انجمن‌ِهای ورزشی فاطمه مولایی سرمربی ارزنده کرمانشاهی راگبی، هدایت تیم ملی بانوان را بر عهده گرفت.

فاطمه مولایی سرمربی تیم ملی راگبی بانوان ایران شد
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مولایی که سابقه درخشانی در عرصه هدایت تیم‌های راگبی دارد، همزمان با اردوی کرمانشاه هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
بر اساس این گزارش‌، در این اردو 22 نفر حضور دارند که از بین این 12 نفر به عنوان نفرات اصلی و 4 نفر به عنوان نفرات ذخیره به دور دوم اردوی تیم ملی که در استان گلستان برگزار می‌شود‌، دعوت خواهند شد.
این گزارش ادامه می‌دهد: دور دوم اردوی تیم ملی راگبی بانوان از تاریخ 25 شهریور‌ماه آغاز می شود و تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت‌.
فاطمه مولایی‌ سرمربی تیم ملی راگبی بانوان در مورد کیفیت اردو افزود: در اردوی اول به دلیل اینکه بعد از مسابقات قهرمانی کشور شروع شد بازیکنان در آمادگی خوبی قرار داشتند و آمادگی بدنی آنها در سطح مطلوبی بود. ما هم سعی کردیم نواقص آنها را برطرف کرده و بازیکنان را برای اردوی دوم و مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنیم‌.
گفتنی است؛ تیم ملی راگبی بانوان ایران 7 مهرماه در مسابقات قهرمانی آسیا هند که 12 تیم قدرتمند آسیایی در آن شرکت می‌کنند‌، حضور می‌یابد‌.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول