اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ماه سال جاری؛

کنگره سرداران و 2300 شهید نیشابور برگزار میشود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ مستقل زرهی 21 امام رضا(ع) گفت: کنگره بزرگداشت سرداران و امیران و 2300 شهید شهرستان نیشابور همزمان با دومین سالگرد سرلشکر پاسدار شهید نورعلی شوشتری در نیمه اول آبان سال جاری برگزار می‌شود.

کنگره سرداران و 2300 شهید نیشابور برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محسن قاجاریان فرمانده تیپ مستقل زرهی 21 امام رضا(ع) و قائم‌مقام ستاد کنگره شهدای شهرستان نیشابور اظهار داشت: دومین کنگره بزرگداشت سرداران، امیران و 2300 شهید شهرستان نیشابور همزمان با دومین سالگرد شهید شوشتری در نیمه اول آبان سال جاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بار دیگر مردم خطه شهید‌پرور شهرستان نیشابور ضمن میثاق مجدد با آرمان‌ها و روح بلند شهدا، نوای ملکوتی رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک گفته و با کار خدایی فضای معنوی را بر این شهر حاکم میکنند.
قائم‌مقام ستاد کنگره شهدای شهرستان نیشابور گفت: نیشابور همانند گذشته تاریخ درخشان خود در طول هشت سال دفاع مقدس، هم ثابت کرده که طلایه‌دار راه انبیاء الهی است و با تقدیم 2300 شهید، 6700 جانباز، 313 آزاده سرفراز و اعزام 47500 بسیجی دلاور به جبهه‌های حق علیه باطل، عملا این را به اثبات رسانده است.
وی افزود: به طور یقین، آینده‌گان ما به دلاور مردانی چون شهیدان شوشتری، مهدیانپور، دشتی، قدمیاری، عابدی، حصاری و ... افتخار خواهند کرد و عرصه دفاع مقدس به عنوان زرین‌ترین دوران تاریخی این شهرستان خواهد درخشید.
قاجاریان خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه با همکاری و همیاری تمام مسئولان شهرستان به‌ویژه حمایت‌های فرماندار نیشابور، مدیر مجتمع فولاد و بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستادی متشکل از 8 کمیته و دبیرخانه ستاد در محل بنیاد شهید امر ایثارگران تشکیل شده است که فعالیت‌های خود را از هم‌اکنون آغاز کرده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول