اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس قم:

برخورد موتورسیکلت‌ها 4 مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر سبب مصدوم شدن چهار نفر شد.

برخورد موتورسیکلت‌ها 4 مصدوم برجای گذاشت
محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تعداد کل تماس‌های گرفته شده با اورژانس قم از تاریخ 12 شهریور ماه تا 19 این ماه را 8 هزار و 567 مورد عنوان کرد.
وی ادامه داد: 999 مورد ماموریت در این تاریخ صورت گرفته است که 340 مورد تصادف شهری و 80 مورد تصادف جاده‌ای رخ داده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: 264 نفر تعداد مجروحان تصادفات شهری و جاده‌ای به بیمارستان اعزام شد‌ند که فوت دو نفر در اثر موارد تصادفی و 14 مورد فوتی غیرتصادفی گزارش شده است.
باقری با اشاره به مهم‌ترین اتفاقات و حوادث بارز در هفته گذشته یادآور شد: برخورد یک دستگاه کامیون و پراید در جاده سلفچگان _ ساوه در تاریخ 12 شهریور ماه و ساعت 18 و 30 دقیقه به وقوع پیوست که یک نفر فوتی و دو مجروح بر جای گذاشت.
وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه پراید در ساعت 21  و 30 دقیقه، 13 شهریور ماه خاطرنشان کرد: این حادثه در جاده سلفچگان _ نیزار اتفاق افتاد که منجر به مجروح شدن سه سرنشین آن شد که هر سه نفر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز داشت: در 14 شهریور ماه در ساعت 21 و 45 دقیقه در خیابان امام خمینی(ره)، 30 متری کیوانفر سه مجروح در اثر برخورد یک موتورسیکلت با پراید، سه نفر مجروح شدند.
باقری عنوان داشت: در همین تاریخ در بلوار 15 خرداد، دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کرده که سبب مصدوم شدن چهار نفر شد.
وی با اشاره به حوادث روز 16 شهریور ماه ادامه داد: در کیلومتر 13 جاده سلفچگان در اثر واژگونی یک دستگاه پراید شش نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: در این روز در ساعت 17 و 15 دقیقه درکیلومتر 65 جاده قم -اراک یک دستگاه خودرو روآ واژگون شد که سه نفر مصدوم این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.
وی اذعان داشت: در اثر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 12 جاده ساوه ـ سلفچگان در روز جمعه، 18 شهریور ماه چهار نفر مصدوم بر جای گذاشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول