اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تعاون استان اردبیل:

ادغام وزارتخانه‌ها در راستای بالندگی کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تعاون استان اردبیل ادغام وزارتخانه‌ها از سوی هیئت دولت را در راستای رشد توسعه و حرکت با برنامه کشور اعلام کرد.

ادغام وزارتخانه‌ها در راستای بالندگی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ دشتی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان خلخال اظهار داشت: سهم تعهد تشکیل تعاونی در استان در سال جاری 320 تعاونی است که 120 تعاونی تا کنون تشکیل و ثبت شده است.
وی افزود: دولت نهم و دهم در بحث ایجاد تعاونی در کشور همت گسترده‌ای از خود نشان داده به طوری که در  زمان دولت نهم و دهم 85 هزار تعاونی در کشور تشکیل شده و آمار تشکیل تعاونی در سال 89 برابر با 70 سال فعالیت دولت‌های قبلی است.
این مسئول اهتمام دولت بر سامان دادن به اشتغال را یادآور شد و ابراز داشت: تلاش می‌شود در همه شهرستان‌ها که ظرفیت ویژه‌ای دارند تعاونی تاسیس شود و هیچ یک از شهرستان‌ها از این موهبت بی نصیب نمانند.
دشتی تعاونی‌ها را بازوی گره‌گشای مشکلات جامعه اعلام کرد و گفت: 70 هزار نامه در سفر سوم هیئت دولت به استان اردبیل به اداره کل تعاون ارسال شده که 90 درصد نامه‌ها مربوط به بخش اشتغال است.
وی با بیان اینکه ما هیچ راهی جز گام برداشتن در مسیر تولید و استفاده از ظرفیت‌های خدادادی و توان فکری و علمی نداریم،خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های تعاونی در استان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و مولد است که نباید از آن غفلت کرد.
سرپرست اداره کل تعاون استان اردبیل به برنامه‌های هفته تعاون در سال جاری در استان اشاره کرد و افزود: هم زمان با این هفته 21 طرح تعاونی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات با اشتغالزایی 126 نفر در نقاط مختلف استان اردبیل اجرایی شد.
این مسئول افزود: در حال حاضر 4 هزار و 356 شرکت تعاونی با 570 هزار نفر عضو در استان تشکیل شده که 2 هزار تعاونی با 378 هزار نفر عضو در دولت نهم و دهم ایجاد شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول