اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی وزارت امور خارجه:

تونی بلر در جایگاهی نیست که درباره ایران اظهار نظر کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تونی بلر در جایگاهی نیست که درباره ایران اظهار نظر کند، گفت: تهدیدهای نخست وزیر اسبق انگلیس، هیچ گونه ارزشی برای ملت ایران ندارد.

تونی بلر در جایگاهی نیست که درباره ایران اظهار نظر کند
رامین مهمان‌پرست امروز در حاشیه بازدید از دفتر منطقه‌ای آسیای مرکزی، افغانستان و شبه قاره هند خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری در مشهد با اشاره به صحبت‌های اخیر بلر علیه ایران اظهار داشت: تونی بلر به هیچ وجه در جایگاهی نیست که در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کند.
وی افزود: تونی بلر به جای اظهار نظر درباره جمهوری اسلامی ایران، باید در ارتباط با سیاست‌های بسیار غلط کشور انگلستان در زمامداری خود سخن بگوید.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: همچنین بلر باید در رابطه با جنایات انجام شده توسط نیروی انگلیس در افغانستان و نقاط دیگر دنیا به جهانیان پاسخگو باشد.
وی تأکید کرد: صحبت‌‌های بلر از نظر ما هیچ ارزشی برای بررسی نیز ندارد.
مهمان‌پرست به تحقیقات وزارت امور خارجه در ارتباط با امام موسی صدر اشاره کرد و ادامه داد: تحقیقات در این‌باره به سرعت ادامه دارد اما تاکنون خبرهایی که از ایشان داده‌اند، دقیق نبوده است.
وی یادآور شد: باید تلاش را ادامه داد و برای سلامتی امام موسی صدر دعا کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول