اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی فدک زنجان:

طرح حکمت مطهره در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی فدک زنجان گفت: طرح حکمت مطهره در زنجان با شرکت 40 نفر برگزار می‌شود.

طرح حکمت مطهره در زنجان برگزار می‌شود
معصومه علی‌بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح حکمت مطهره برای معرفی و بررسی کتاب‌های آیت‌الله شهید مرتضی مطهری برگزار می‌شود.
وی آزادی معنوی، تعلیم و تربیت، سیری در سیره نبوی و انسان کامل را از جمله کتاب‌هایی عنوان کرد که در طرح حکمت به صورت اجمالی بررسی و تدریس می‌شود.
مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی فدک زنجان تعداد نفرات شرکت کننده را، در طرح حکمت مطهره 40 نفر اعلام کرد و افزود: 20 نفر از مرکز استان و 20 نفر دیگر از شهرستان‌های استان انتخاب و در این طرح شرکت می‌کنند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره نحوه انتخاب افراد و شرایط لازم برای شرکت در طرح حکمت مطهره گفت: حداقل مدرک تحصیلی لازم برای شرکت در این دوره کارشناسی است و افرادی با سابقه تدریس و آشنا به فن بیان می‌توانند، در این دوره شرکت کنند.
علی‌بابایی تصریح کرد: مسئولان کانون فرهنگی اجتماعی فدک زنجان افراد شرکت کننده در طرح حکمت را از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی از جمله آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه انتخاب می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مدرسان دوره طرح حکمت از دانشگاه امام صادق (ع)، حوزه علمیه قم و موسسه حضرت امام خمینی دعوت می‌شوند، افزود: دوره طرح حکمت در شش روز برگزار می‌شود.
مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی فدک زنجان ادامه داد: طرح حکمت به صورت دو دوره سه روز در زنجان و قم برگزار می‌شود.
وی بودجه لازم برای طرح حکمت را 21 میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرد.
علی‌بابایی اضافه کرد: افراد شرکت کننده در دوره طرح حکمت پس از گذراندن دوره برای ارائه آموزش‌های لازم به جامعه هدف در جلسه‌خا شرکت می‌کنند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره جامعه هدف تصریح کرد: بانوان استان زنجان به ویژه آنهایی که در جلسات شرکت می‌کنند جامعه هدف طرح حکمت مطهره هستند.
شایان ذکر است، برگزاری طرح حکمت در جلسه کار گروه بانوان استان زنجان که به ریاست استاندار زنجان برگزار شده بود به تصویب رسیده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول