اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج؛

کلاس داوری گلبال نابینایان کشور برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره کلاس داوری درجه یک کشوری گلبال کم بینایان و نابینایان به مدت سه روز در اداره‌کل امور ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

کلاس داوری گلبال نابینایان کشور برگزار شد
دبیر هیئت ورزشی نابینایان استان کردستان در حاشیه برگزاری این کلاس‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این کلاس‌ها نخستین دوره ارتقا از دو به یک کلاس‌های داوری درجه یک گلبال نابینایان است که با حضور بیش از 25 نفر داور آقا و خانم از سراسر کشور در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.
به گفته افشین شریعتی، دو روز اول کلاس مذکور به صورت تئوری و روز سوم به صورت عملی انجام شد و این کلاس‌ها با مدرسی هوشنگ شریعتی رئیس هیئت نابینایان استان کردستان، مسئول کمیته داوری کشور و مدرس فدارسیون با ارائه آموزش آخرین قوانین و مقررات داوری گلبال نابینایان برگزار شد.
وی در ادامه به برگزاری مسابقه‌ گلبال نابیایان در سنندج اشاره کرد و  افزود: این مسابقات در سالن شهید بهنام شاد سنندج با حضور استان‌های تبریز، کرمانشاه، همدان و کردستان با عنوان جام دوستی برگزار شد.
دبیر هیئت نابینایان استان کردستان بیان داشت: استان کردستان با دو تیم بزرگسالان و جوانان و استان‌های تبریز، همدان و کرمانشاه هر کدام با یک تیم به صورت دعوت شده شرکت نموده و به رقابت پرداختند.
وی اظهار داشت: همزمان با برگزاری این مسابقه، کلاس عملی داوران نیز برگزار شد و این مسابقات به روش انگلیسی سوت خورده است.
دبیر هیئت نابینایان استان کردستان از موفقیت حیدر نادری قهرمان بانه‌ای خبر داد و گفت: وی از قهرمانان چند دوره مسابقات کشوری و بین‌المللی است که هم اکنون به عنوان بازیکن تیم نفت تهران در مسابقات گلبال لیگ دسته یک کشور حضور دارد و توسط کمیته فنی فدراسیون نابینایان به اردوی تیم گلبال دعوت شده است.
شریعتی در پایان افزود: مسابقات بین‌المللی چند جانبه قطر در روز دوازدهم مهرماه سال‌جاری به مدت سه روز با حضور چهار تیم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول