اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه سال جاری؛

سایت بازیافت زباله سنندج بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سنندج از بهره‌برداری از فاز دوم سایت بازیافت زباله در سنندج در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: تجهیز کامل سایت بازیافت شهرداری سنندج، نیازمند بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار است.

سایت بازیافت زباله سنندج بهره‌برداری می‌شود
مهدی حسام‌شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با توجه به مطالعات صورت ‌گرفته از سوی کارشناسان مربوطه در سایت بازیافت شهرداری سنندج برای بازیافت کامل پسماندهای شهر و رعایت اصول مورد نیاز زیست‌محیطی در این سایت به بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی با اشاره به میزان زباله شهر سنندج، گفت: در حال حاضر روزانه بیش از 280 تن زباله در سطح شهر سنندج جمع‌آوری و به جایگاه زباله انتقال داده می‌شود که از این آمار 110 تن بازیافت می‌شود.
 به گفته حسام‌شریعتی پس از راه‌اندازی فاز دوم این سایت آمار بازیافت زباله به بیش از 200 تن در روز خواهد رسید.
وی آموزش عمومی شهروندان را برای کاهش پسماندهای خانگی و تفکیک از مبداء زباله امری موثر در عملکرد مدیریت پسماند شهرها اعلام کرد و بر همکاری دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌های جمعی به این مهم تاکید کرد.
شریعتی بازیافت نخاله‌های ساختمانی را برای جلوگیری از تخریب محیط‌زیست به ویژه خاک امری مهم خواند و گفت: شهرداری سنندج برای انجام این مهم برنامه‌های مناسبی شروع کرده است.
 شهردار سنندج با اشاره نقش مهم و اساسی شهروندان در مدیریت پسماندهای شهری و نگهداری از محیط زیست، گفت: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در نگهداری از محیط زیست شهری موثرترین و کم ‌هزینه‌ترین اقدام است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول