اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

چهارشنبه جاری به قیمت هر سهم 450 تومان انجام می شود؛

سومین عرضه بلوک یک درصدی ایران خودرو توسط سرمایه گذاری صنعت ومعدن

خبرگزاری فارس: سومین عرضه بلوک یک درصدی سهام ایران خودرو چهارشتبه جاری توسط سرمایه گذاری صنعت و معدن به قیمت هر سهم 450 تومان انجام می شود.

سومین عرضه بلوک یک درصدی ایران خودرو توسط سرمایه گذاری صنعت ومعدن
به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، بعد از عرضه پر حاشیه و معامله 240 میلیاردتومانی بلوک 4.9 درصدی سهام ایران خودرو در 28 تیرماه سال جاری که به دلیل مخالفت های شورای رقابت و دیگر مسئولان در 10 خرداد به قطعیت نرسید ،سرمایه گذاری رنا در 21 تیرماه اقدام به عرضه و فروش دو بلوک یک درصدی در قالب 63 میلیون سهم (یک بلوک به صورت50 درصد نقد و 50 درصد اقساط به قیمت پایه هر سهم600 تومان و بلوک دیگر به صورت نقد اما به بهای هرسهم500 تومان ) کرد.
حال سرمایه گذاری صنعت و معدن هم که سال گذشته یکی از اعضاء کنسرسیوم خریدار بلوک 18 درصدی بود، در نظر دارد یک درصد از سهام ایران خودرو را چهاشنبه جاری روی میز فروش بگذارد.
این عرضه شامل 63 میلیون سهم و به قیمت هرسهم 450 تومان و به صورت یکجا و نقد از سوی کارگزاری بانک صنعت و معدن انجام شده و خریدار یا خریداران موظفند محدودیت های منع انحصار در صنعت خودرو به ویژه دیدگاه شورای محترم رقابت در خصوص عدم ایجاد تمرکز عمودی در این صنعت را رعایت کنند.
انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول