اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز:

6600 متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده تبریز اضافه شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز گفت:‌ در ماه جاری 6 هزار و 600 متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده تبریز اضافه شد و سه هزار و 400متر مربع نیز بازسازی اساسی شد.

6600 متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده تبریز اضافه شد
حبیب ستوده‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز از توجه به توسعه سرانه ورزشی در شهرستان تبریز و بازسازی مجموعه‌های قدیمی خبر داد.
وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سطح کلان ورزش و جوانان کشور اظهار داشت: ‌در شهرستان تبریز نیز متناسب با تغییرات کشوری تغییراتی صورت گرفته و در حال حاضر دامنه فعالیت اداره ورزش و جوانان تبریز افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.
ستوده‌نژاد گفت: ارتقای ورزش میان جوانان و افزایش نشاط و شادابی در میان آنان به صورت جدی دنبال می‌شود و در همین راستا زیرمجموعه‌های مختلف این اداره فعال شده‌اند.
وی از توجه به توسعه سرانه ورزشی در شهرستان تبریز و بازسازی مجموعه‌های قدیمی خبرداد و گفت: ‌در همین راستا بازسازی مجموعه‌های قدیمی تبریز از جمله مجموعه ورزشی تختی تبریز به صورت جدی و با صرف هزینه‌های قابل توجه انجام یافته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز گفت: ‌در ماه جاری 6 هزار و 600 متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده تبریز اضافه شد و 3 هزار و 400 متر مربع نیز بازسازی اساسی شد.
وی با اشاره به پروژه‌های ورزشی تبریز گفت: ‌استخر سرپوشیده کارگران تبریز، ‌سالن ورزشی چند منظوره پارک چشم‌انداز و مجموعه ورزشی و سالن سرپوشیده باغ معروف از جمله پروژه‌های هستند که در ماه جاری به بهره‌برداری رسید.
ستوده‌نژاد تاکید کرد: توجه به اقشار محروم و نیز اقشار خاص مورد توجه مسئولان ورزشی استان قراردارد و بر همین اساس سالن ورزشی چند منظوره نابینایان تبریز و مجموعه ورزشی و سالن سرپوشیده باغ معروف در منطقه محروم و پرجمعیت روستای باغ معروف افتتاح شده‌اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز اضافه کرد: پنج مجموعه ورزشی احداثی و بازسازی شده در تبریز مجموعا بیش از 3 هزار و 600 میلیون ریال هزینه دربرداشته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول