اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

خدا مراد احمدی خبرداد:

ورود 25 عضو اتاق بازرگانی در هیئت مدیره شرکت‌های سازمان صنایع کوچک

خبرگزاری فارس: سرپرست صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از عضویت 25 نفر از اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در مجمع شرکت‌های تابعه این سازمان خبر داد.

ورود 25 عضو اتاق بازرگانی در هیئت مدیره شرکت‌های سازمان صنایع کوچک
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خدامرداد احمدی با اشاره به جلسه اخیر هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: در راستای تعامل با بخش خصوصی و نزدیکی بیشتر نظرات دو بخش خصوصی و دولتی هیئت مدیره سازمان مقرر کرد یک نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی تابعه از اعضای اتاق بازرگانی استان مربوطه انتخاب شود.
وی تأکید کرد: با این تصمیم، ذهنیت نادرست تقابل بخش دولتی و خصوصی برداشته شده و نظرات و مشکلات فعالان اقتصادی هر استان به جمع هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی هر استان منتقل میشود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران ورود بخش خصوصی به مراکز تصمیم‌سازی را گامی موثر در توانمند‌سازی بخش خصوصی برشمرد و تصریح کرد: عضویت فعالان اقتصادی در جمع هیئت مدیره شرکت‌های تابعه، ورود واحدهای تولیدی - صنفی به شهرکها را تسهیل کرده و نقش عمده‌ای در ساماندهی و حل مسائل و مشکلات، واحدهای تولیدی پراکنده دارد.
احمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تواناییهای بخش خصوصی برای حضور در بازارهای بین‌المللی و تاثیر گذاری این بخش بر اقتصاد جهانی اظهار داشت: دولت با ایجاد ساز و کارهای مناسب میتواند زمینه این دو امر را برای بخش خصوصی فراهم کند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تعامل با بخش خصوصی به نفع دولت خواهد بود، گفت: هر چند که بنده به عنوان نماینده دولت در هیئت رئسه اتاق ایران حضور خواهم داشت اما در چند سال گذشته در حوزه مسئولیت های خود تلاش کرده‌ام که با مطالبات بخش خصوصی توجه ویژه‌ای داشته باشم، بنابراین معتقدم زمانی که بخش خصوصی در تولید و تجارت حضور نداشته باشد، فلسفه وجودی مدیران دولتی معنایی نخواهد داشت.
سرپرست سازمان صنایع کوجک و شهرکهای صنعتی ایران تأکید کرد: مدیر دولتی زمانی موفق خواهد بود که تلاش کند بخش خصوصی توانمند و مقتدر داشته باشیم، چرا که در این‌ صورت دولت نیز میتواند موفق‌تر عمل کند.
بر اساس این گزارش مجلس جلال پور، شعبان فروتن، محمدرضا منصوریان، محمد صادق حمیدیان جهرمی، هادی تیزهوش تابان، سعید یوسف زادگان، محمد حسین قربانی راد، محمدرضا قمی، حسین سلاح ورزی جبار کیانی، سید مجید موسوی، سید کمال حسینی، منوچهر شمس، محمد صمدی، فرامز احمدینژاد، علی اکبر شریف پور بوشهری، حسین پیر مؤذن، علی یگانه فرد، غلامرضا عشریه، غلامحسین الهیاری، علی اصغر جمعه‌ای، محمد باقر رضوی نقوی، عبدالحکیم ریگی میرجاوه، حسین پاشایی و احمد میرزا محمد زاده از اعضا هیئت رئیسه اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن استان های کشور با تصمیم هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و با حکم خدامراد احمدی به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت‌های شهرکهای صنعتی در 25 استان منصوب شدند همچنین در آینده نزدیک 6 نماینده دیگر نیز معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول