اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

توسط معاون رئیس جمهور هند؛

نخستین کتاب داستان‌های کودکانه نویسندگان هندی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: مجموعه داستان «داستان‌های کودکانه برای کودکان» به قلم نویسندگان کودک و نوجوان هندی برای گروه سنی کودک و نوجوان با حضور «دیپاک مروه» معاون رئیس جمهور هند رونمایی و به مخاطبان این اثر معرفی شد.

نخستین کتاب داستان‌های کودکانه نویسندگان هندی رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ایندیا بلومز، این اثر عصر دیروز طی مراسمی رسمی که در شهر کلکته باحضور «دیپاک مروه» معاون رئیس جمهور هندوستان، نویسندگان اثر و جمعی از شخصیت‌های ادبی هندوستان برگزار شد، رونمایی و به مخاطبان ادبی و علاقمندان به کتاب کودک معرفی شد.
 معاون رئیس جمهور هند در سخنرانی خود به مناسبت انتشار اولین مجموعه داستان نویسندگان کودک و نوجوان هندی به حاضرین در این نشست گفت: انتشار این اثر به قلم کودکان و نوجوان هندی برای مسئولین و مردم هند بسیار مهم و ارزشمند است و من بسیار خوشحال هستم که در مراسم رونمایی از آن حضور دارم.
وی اضافه کرد: امیدوارم انتشار آثاری از این دست در هندوستان به قلم کودکان و نوجوانان ادامه داشته باشد تا بتوانیم به مرور شاهد رشد و تربیت نویسندگانی صاحب سبک و قدرتمند در عرصه ادبی هندوستان باشیم.
«داستان‌های کودکانه برای کودکان»  که به تازگی در کتاب فروشی ها و مراکز فرهنگی هندوستان به مخاطبان ارائه می‌شود در مدت کوتاهی با استقبال خوبی از سوی کودکان، نوجوانان و والدین آنها رو به رو شده است.
کتاب «داستان های کودکانه برای کودکان» در حقیقت  یک مجموعه داستان به قلم نویسندگان کودک و نوجوان است که سوژه‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان را از زبان خود آنها و به شیرینی روایت می‌کند.
این مجموعه کتاب که پس از برگزاری جایزه داستان‌نویسی کودک و نوجوان در هندوستان از سوی بنیاد کتاب در کلکته، برای چاپ آماده شده و مجموعه‌ای از برترین داستان‌های ارائه شده به دبیرخانه این جایزه را در خود جای داده است.
به گفته مدیر اجرایی این طرح داستان‌های منتخب و ارائه شده در این مجموعه داستان از میان 2500 داستان که توسط کودکان هندی به دبیرخانه این جایزه ارسال شده بود، انتخاب شده است.
به گزارش ایندیا بلومز نتایج یک نظر سنجی از والدین کودکان و مخاطبان این اثر نشان می‌دهد که کودکان و نوجوانان تمایل زیادی به مطالعه این مجموعه داستان نشان می‌دهند و روایت داستان‌ها از آن جهت که توسط شخصی هم سن و سال آنها صورت گرفته برایشان بسیار هیجان انگیز و عبرت‌آموز است.
برخی از والدین بر این باورند که با نگارش آثاری از این دست می‌توان بسیاری از نکات آموزشی را از این طریق و از زبان کودکان به کودکان آموزش داد.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول