اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

پس از لغو نمایشگاه امسال؛

چهل‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره سال2012 برگزار میشود

خبرگزاری فارس: چهل و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره پس از لغو آن در سال گذشته در ابتدای سال 2012 برگزار میشود.

چهل‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره سال2012 برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری شعر و ادب عربی، چهل و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره پس از لغو آن در ابتدای سال 2011 در پی انقلاب مردمی مصر ابتدای سال 2012 برگزار میشود.
احمد ماجد، رئیس هیئت عامه کتاب مصر با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه در 24 ژانویه آتی (4 بهمن) برگزار خواهد شد و چین میهمان ویژه این نمایشگاه خواهد بود.
وی افزود: پس از موفقیت نمایشگاه محلی قاهره در ماه رمضان و حضور بالای مردم در این نمایشگاه تصمیم بر آن شد که این نمایشگاه برگزار شود.
به گزارش فارس، نمایشگاه کتاب قاهره که قرار بود 29 ژانویه 2011 (9 بهمن 1389) آغاز به کار کند، افتتاح آن به دلیل انقلاب مردم مصر سه بار به تعویق افتاد و نهایتا لغو شد.
پس از آن فعالان نشر و کتاب مصر تاکنون چندین نمایشگاه کوچک و بزرگ از جمله نمایشگاه کتاب التحریر، نمایشگاه کتاب رمضانی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب عربی و نمایشگاه کتاب سورازبکیه را در قاهره برگزار کردند اما به‌نظر میرسد مسئولان مصری به این نتیجه رسیده‌اند هیچکدام از این اقدامات نمیتواند جایگزین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قاهره شود که به نظر میرسد حضور ایران در این نمایشگاه باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول