اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار شد:

ایجاد پل ارتباطی بین خداآفرین و جمهوری آذربایجان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواسته مردم و مسئولان خداآفرین را ایجاد یک معبر اصلی در مرز با آذربایجان اعلام کرد و گفت: معبر اصلی همچون پل ارتباطی پایانه جلفا روند توسعه اقتصاد و صادرات را در گمرک خداآفرین تسریع می‌بخشد.

ایجاد پل ارتباطی بین خداآفرین و جمهوری آذربایجان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، ارسلان فتحی‌پور در مراسم افتتاح گمرک مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس اقتصاد پویای کشور را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: کشورهای بزرگ دنیا روز به روز با اقتصادی شکست خورده مواجه می‌شوند در حالی  که ایران اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز قله‌های تعالی، پیشرفت و خودکفایی را می‌پیماید.
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین، هوراند و آبش احمد در مجلس شورای اسلامی، موفقیت‌های روزافزون کشور را مرهون اهتمام و آگاهی مردم نسبت به نیازها و ارزش‌های کشور بیان کرد و افزود: تلاش‌های دولتمردان در چند سال اخیر نشان داد که می‌توان با جلب اعتماد مردم و همراه ساختن آنان برای رشد منافع ملی موفقیت‌ها و پیروزی‌های بسیاری را کسب کرد.
فتحی‌پور، افتتاح گمرک خداآفرین را بعد از سد خداآفرین دومین امر مهم و میمون در این منطقه بیان کرد و اظهار داشت: گمرک نقش اساسی را در اقتصاد هر کشور داراست و کشور ما به دلیل پیشرفت‌های به دست آمده در تمام عرصه‌های علم، فناوری، کشاورزی و صنعت نیاز مبرم به وجود گمرکات فعال برای صادرات کالا دارد.
رئیس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، منطقه آزاد ارس و گمرکات آن را نعمات ارزشمند خداوند برای کشور و به خصوص استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و افزود: منطقه آزاد ارس و گمرکات مستقر در منطقه امتیاز و نعمت بسیار ارزشمندی برای توسعه اقتصاد و صادرات در کشور و به خصوص استان آذربایجان‌شرقی هستند.
وی با تاکید بر لازمه تسریع در توسعه اقتصاد و صادرات در منطقه خداآفرین گفت: خداآفرین 150 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان دارد و این امر امتیازی ارزشمند برای ایجاد معبر اصلی همچون جلفا و بازرگان است.
این نماینده مجلس، خواسته مردم و مسئولان خداآفرین را ایجاد یک معبر اصلی در مرز با آذربایجان اعلام کرد و افزود: معبر اصلی همچون پل ارتباطی پایانه جلفا روند توسعه اقتصاد و صادرات را در گمرک خداآفرین تسریع می‌بخشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول