اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان:

جوایز رقابت‌های open شطرنج نقدی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: اهدای جوایز در رقابت‌های شطرنجopen به صورت نقدی انجام می‌شود.

جوایز رقابت‌های open شطرنج نقدی است
حسین گلشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های بین‌المللی جام زنده‌رود اصفهان، شطرنج باز ایرانی استاد پویا ایدنی با هفت و نیم امتیاز و پوئن شکنی 52.5 توانست مقام نخست را به دست آورد و استاد بزرگ شطرنج آقای وگا رسولوف از آذربایجان با 7.5 امتیاز و پوئن شکنی 49.5 رتبه دوم و همچنین استاد ایاز ممدوف از آذربایجان با هفت و نیم امتیاز و پوئن شکنی 49.5 رتبه سوم را به دست آورد.
وی با بیان اینکه هیئت شطرنج استان اصفهان تا رتبه 10 رقابت‌های بین‌المللی شطرنج زنده رود را جوایز نقدی اهدا کرد، افزود: مقدار مبلغ این جوایز نقدی به 9 هزار دلار می‌رسد.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان ادامه داد: در برخی از رقابت‌های شطرنج با شرایط ویژه مانند شرکت کردن یک روشن دل در این مسابقات، حکم قهرمانی نیز اهدا می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استان از نیمه نخست مهر ماه سال جاری تاکید کرد: انجام این مسابقات حدود هشت هفته به درازا می‌کشد.
گلشنی ادامه داد: در ماه مهر علاوه بر رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استان شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور نیز هستیم.
وی افزود: از دیگر اقدامات هیئت شطرنج استان اصفهان پس از طی شدن ماه شهریور، برگزاری رقابت‌های شطرنج آقایان در لیگ برتر انجام می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول