اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فعالیت‌های تابستانی سال‌جاری انجام شد؛

حضور 98 هزار دانش‌آموز کردستانی در فعالیت‌های تابستانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از شرکت 98 هزار دانش‌آموز کردستانی در فعالیت‌های تابستانی این استان خبر داد.

حضور 98 هزار دانش‌آموز کردستانی در فعالیت‌های تابستانی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب صبح امروز در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های تابستانی امسال ستودنی و قابل تحسین بود و این مهم گام ارزنده‌ای در راستای رشد و ترقی روزافزون دانش‌آموزان به شمار می‌رود.
وی از تلاش و اهتمام مدیران و روسای آموزش و پرورش در پیگیری فعالیت‌های تابستانی سال‌جاری تقدیر کرد و تلاش مجموعه آموزش و پرورش در راستای اجرای هر چه بهتر فعالیت‌های تابستانی ستود.
وی به فعالیت‌های طرح هجرت سه و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کردستان در راستای طرح اوقات فراغت اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر برگزاری پایگاه‌های تابستانی در سطح استان و برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی طرح هجرت سه نیز با همکاری سپاه بیت‌المقدس در استان به اجرا درآمد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: 71 هزار نفر روز دانش‌آموز و 7 هزار و 300 نفر روز فرهنگی در طرح هجرت سه شرکت داشته‌اند.
عرفانی‌نسب ادامه داد: در تابستانی سال‌جاری با مشارکت دانش‌آموزان تعداد 350 عرصه و فضای آموزشی استان تعمیر، بهسازی و شاداب سازی شده و برای سال‌تحصیلی جدید آماده شده است.
وی با اعلام اینکه در تابستان سال‌جاری تعداد 800 مرکز و پایگاه فعالیت تابستانی پذیرای بیش از 98 هزار دانش‌آموز کردستانی بوده از رشد 40 درصدی این فعالیت و مراکز نسبت به سال قبل خبر داد.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در این مراکز به فعالیت‌های آموزش قرآن، فعالیت‌های فرهنگی هنری، ورزشی، اردویی و بهسازی مدارس مشغول بودند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول