اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم:

اوقاف قم در طرح نشاط معنوی برتر شد

خبرگزاری فارس:‌ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی به همراه استان‌های تهران و اصفهان رتبه برتر کشور را کسب کرد.

اوقاف قم در طرح نشاط معنوی برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی در مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی که در سالن اجتماعات دارالحدیث برگزار شد، توجه به مبانی فرهنگی را از جمله برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برشمرد و اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه یکی از دستگاه‌های فرهنگی در کشور است و تمام تلاش مجموعه در این است که به موضوعات فرهنگی در سطوح مختلف بپردازد.
وی تصریح کرد: توجه به امامزادگان، بقاع متبرکه و موقوفات و مهم‌تر از آن اصل نیات واقفان از جمله وظایف اصلی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم است ضمن اینکه علاوه بر آن این اداره توجه به مسائل فرهنگی را نیز سرلوحه امور خود قرار داده که در این راستا با تلاش و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط اقدامات خوبی صورت گرفته است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه اجرای طرح تابستانی نشاط از جمله برنامه‌های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم است، بیان داشت: این طرح امسال نیز طبق سال‌های قبل برگزار شد و با استقبال خوبی همراه بود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح حدود یکهزار و 300 دانش آموز حضور داشتند، ابراز داشت: در مجموع در این طرح 4 هزار و 500 ساعت برنامه اجرا شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم به موضوعات و برنامه‌های پیش‌بینی شده در طرح اشاره کرد و ادامه داد: در طرح تابستانی نشاط معنوی موضوعاتی همچون آموزش قرآن، تفسیر سوره انفال، قرائت قرآن احکام و غیره پیش بینی شده بود، علاوه بر آن برنامه‌های ورزشی و میان اردویی نیز مد نظرگرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفتمین دوره آموزشی توجیهی مسئولان اوقاف کشور، قم رتبه برتر را در خصوص برگزاری طرح نشاط معنوی کسب کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول