اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

آموزشکده فنی رازی در گرمی تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی از تاسیس و راه‌اندازی آموزشکده فنی رازی و دانشکده علمی ـ کاربردی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

آموزشکده فنی رازی در گرمی تاسیس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در جلسه بررسی توسعه مراکز علمی شهرستان گرمی اظهار داشت: قابلیت این شهرستان در راستای گسترش و توسعه مراکز علمی و آموزشی بیانگر استعداد تحصیلی این منطقه است که انتظار داریم این ظرفیت علمی در این شهرستان به دست فراموشی سپرده نشود.
وی با یادآوری اینکه در حال حاضر در شهرستان گرمی واحدهای دانشگاهی آزاد، پیام نور و علمی و کاربردی با زیرپوشش بردن خیل کثیری از دانشجویان در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: این شهرستان ظرفیت افزایش رشته‌های تحصیلی را نیز دارد که در آینده نزدیک نسبت به این کار اقدام اساسی صورت می‌گیرد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نخستین مرکز آموزش عالی سلامت در شمالغرب کشور در شهرستان گرمی دایر می‌شود، تصریح کرد: مجوز تبدیل دانشکده پرستاری و مامایی این شهرستان به مرکز آموزش عالی سلامت اخذ شده است.
صحرایی افزود: مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی، در حال حاضر ریاست دانشکده پرستاری و مامایی این شهرستان را نیز برعهده دارد.
وی همچنین از تاسیس آموزشکده فنی رازی و دانشکده علمی کاربردی کشاورزی گرمی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ تبدیل شهرستان گرمی به قطب علمی منطقه به پیشرفت و عمران این شهرستان سرعت بخشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرشبکه بهداشت و درمان و رئیس دانشکده پرستاری و مامایی گرمی هم ساختمان فعلی این دانشکده را برای تبدیل به مرکز آموزش عالی سلامت، مناسب ندانست.
حافظ میرزانژاد بر احداث ساختمان جدید در کنار بیمارستان ولایت گرمی به منظور سهولت آموزش‌های بالینی و کار عملی دانشجویان، تاکید کرد.
وی افزود: تاکنون اگر در شمالغرب کشور آموزشکده سلامت وجود داشته است گرمی نخستین شهرستانی است که مرکز سلامت در آن ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول