اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هواشناسی خوزستان:

امسال بارش‌های خوزستان نرمال است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان بارش‌های سال آبی جدید را در خوزستان و حوزه آبریز این استان نرمال پیش‌بینی کرد.

امسال بارش‌های خوزستان نرمال است
نادر شفی‌خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی نقشه‌های پیش بینی که از وضعیت اقلیم شناسی خوزستان در دست است وضعیت نرمالی را در بارش‌های استان در سال مالی جدید به نمایش می‌گذارد که امیدواریم که محقق شود.
وی با اشاره به سال آبی گذشته بیان کرد: در سال آبی گذشته وضعیت از شرایط نرمال کمتر بود ولی در سال جاری وضعیت نرمال و در برخی از مناطق خوزستان شرایط از حال نرمال نیز فراتر است و این نوید سال پرآبی برای کشاورزان خواهد بود.
شفی‌خدایی با اشاره به اینکه نمی‌توان به صورت دقیق درباره شهرهای استان به تفکیک پیش‌بینی شرایط بارشی داشت، تاکید کرد: شهرستان‌های شمالی وضعیت خوبی خواهند داشت و بارش‌ها در این شهرستان‌ها نرمال و بیش از حالت نرمال خواهد بود.
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به وضعیت پیش‌بینی شده در شهرهای جنوبی استان تاکید کرد: وضعیت در شهرهای جنوبی استان نرمال است و بیش از نرمال نیست که این امر نوید سالی خوب خواهد بود.
شفی‌خدایی افزود: خوزستان در سال آبی گذشته وضعیت خوبی نداشت ولی از نظر بارش‌ها و آورد آب مشکل جدی برای این استان ایجاد نشد.
چند سالی است که وضعیت خشکسالی در خوزستان وضعیت آب و آورد رودخانه‌های استان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول