اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان:

تاکسی‌های تولید داخل کشور برای معلولان مناسب نیست

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان گفت: هیچ نوع از تاکسی‌های شهر و حتی کشور برای معلولان و جانبازان مناسب نیست.

تاکسی‌های تولید داخل کشور برای معلولان مناسب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، رمضان عسکری‌نژاد با تاکید بر مناسب‌سازی تاکسی‌ها برای معلولان شهر اظهار داشت: با پیگری سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان، ستاد مناسب‌سازی تاکسی‌های شهر برای معلولان تشکیل شد.
وی ادامه داد: جلساتی با همکاری سازمان‌های مربوطه برگزار و تعرفه‌های این طرح کارشناسی شد و لایحه آن به شورای اسلامی شهر ارسال و تصویب شد.
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان بیان داشت: اما همکاریهای لازم در زمینه اجرای این طرح از سوی ارگان‌های مربوطه انجام نشده است.
وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی شهر در نظر دارد تعدادی از تاکسیهای ون را با حذف صندلی و ایجاد رمپ ویلچر برای معلولان شهر مناسب‌سازی کند، تصریح کرد: در صورتی که پشتیبانی مالی و اعتبار این طرح از سوی نهادهای خدمات‌رسان تامین شود، تاکسیهای شهر برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود.  
عسکری‌نژاد با اشاره به اینکه معلولان به عنوان بخشی از بدنه اجتماع و به عنوان یک انسان در جامعه این حق را دارند که مانند انسان‌های دیگر جامعه زندگی کنند، افزود: لازم است به معلولین به عنوان یک گروه اجتماعی توجه شود و امکانات مناسبی از جمله تاکسی‌های مخصوص برای این قشر از جامعه در نظر گرفته شود و این در حالی است که هیچ تاکسی تولید داخل کشور برای معلولان مناسب نیست.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول