اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت نفت مهریز خبر داد:

کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در مهریز

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت نفت ناحیه مهریز از کشف 450 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق به ارزش 585 میلیون تومان خبر داد.

کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در مهریز
محمود زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: در حین بازدید نیروهای شرکت نفت ناحیه مهریز از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح شهرستان، 450 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق کشف و مراتب به نیروهای امنیتی و انتظامی اعلام شد.
وی افزود: نیروهای شرکت نفت در این بازدید شاهد پلمپ کردن غیرمجاز یک نفتکش 30هزار لیتری در جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در بلوار امام خمینی (ره) مهریز بودند و با پیگیری‌های صورت گرفته، 9 نفتکش دیگر در همین راستا توقیف شدند.
زارع بیان کرد: نفتکش‌ها فرآورده‌ها را به واحدی صنعتی و نیمه تعطیل در شهرک صنعتی مهریز انتقال داده و بنا به پیگیری و اظهار یکی از رانندگان نفتکش‌ها، فرآورده‌ها از آنجا به کشور افغانستان انتقال می‌یافت.
رئیس شرکت نفت ناحیه مهریز افزود: پنج نفتکش پر از فرآورده و 170 هزار لیتر فرآورده ذخیره شده در تانکرهای ثابت و زیرزمینی در این واحد صنعتی کشف و پس از پیگیری و ثابت شدن قاچاق بودن این فرآورده‌ها، به انبار شهید صدوقی شرکت فرآوردهای نفتی منطقه یزد انتقال داده شد.
وی گفت: بنا به تایید شرکت استاندارد ملی، این فرآورده‌ها، فرآورده‌های یارانه‌ای و خارج از چرخه توزیع بوده است.
زارع ضمن قدردانی از همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان مهریز اظهار داشت: بازرسی و گشت‌های دوره‌ای شرکت نفت ناحیه مهریز از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی سه دوره در ماه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول