اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان:

ظرفیت حضور در لیگ هنری را داریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: اگر باشگاه‌ها و حامیان مالی حمایت کنند، ژیمناستیک استان اصفهان ظرفیت تیم داشتن در لیگ برتر هنری را دارد.

ظرفیت حضور در لیگ هنری را داریم
اصغر نکوگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون ژیمناستیک، مرحله اول مسابقات لیگ هنری ژیمناستیک مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود و شرکت در این مسابقات در دستور کار هیئت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: چند سال قبل ژیمناستیک اصفهان با حمایت باشگاه فولادمبارکه در لیگ تیم داشت اما در طول سال‌های گذشته و بعد از انصراف این تیم، نماینده‌ای در این مسابقات نداشته‌ایم.
رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با اشاره به ظرفیت ژیمناستیک استان برای تیم‌داری در لیگ تاکید کرد: حضور یک تیم از اصفهان در لیگ اثرات مثبتی را برای ژیمناستیک استان به همراه دارد و زمینه ساز ارتقای سطح فنی این رشته می‌شود.
وی افزود: ژیمناستیک یک رشته پایه و مادر است و به دلیل اینکه زیرساخت سایر رشته‌ای محسوب می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه آن چنان که باید به این رشته توجه کافی نمی‌شود.
نکوگل با اشاره به اهمیت لیگ هنری تصریح کرد: ژیمناستیک اصفهان در رشته‌هایی مانند آکروژیم، ترامپولین و ایروبیک در لیگ نمایندگانی داشته است اما حضور در لیگ هنری ضرورت بیشتر نسبت به سایر رشته‌ها دارد و انتظار داریم باشگاه‌ها توجه بیشتری به این مساله داشته باشند.
انتهای پیام/ل30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول