اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعتراض نمازگزاران تهرانی به "برخورد وحشیانه" آل‌خلیفه با مردم مظلوم بحرین

خبرگزاری فارس: تظاهرکنندگان تهرانی با اعلام حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم " از مراجع و رهبران شیعیان بحرین انقلاب، طی بیانیه‌ای به حاکمان بحرین و اشغالگران بحرینی هشدار دادند که با درک پیام انقلاب و مطالبات به حق مردم، اعم از شیعه و سنی از سرنوشت دیکتاتورهای حاکم بر تونس، مصر و لیبی عبرت بگیرند.

اعتراض نمازگزاران تهرانی به "برخورد وحشیانه" آل‌خلیفه با مردم مظلوم بحرین
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمازگزارن تهرانی که بعد از نماز جمعه این هفته تهران، در اعتراض به قتل‌عام مسلمانان بحرینی توسط نیروهای رژیم آل سعود تظاهرات کرده بودند، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از انقلابیون بحرینی، نسبت به برخورد وحشیانه با معترضان، اعتراض کردند.

تظاهرکنندگان در پایان بیانیه‌ای در محوکمیت اشغالگران کشور بحرین صادر کردند که متن کامل آن به شرح زیر است:

با گذشت بیش از شش ماه از انقلاب مردمی و اعتراضات گسترده مردم مسلمان و مظلوم بحرین علیه رژیم آل خلیفه و مقاومت و ایستادگی قابل تحسین آنان برابر جنایات متعدد دولت مستبد این کشور مانند شکنجه، حبس، اخراج، مجروحیت و شهادت ده‌ها تن از انقلابیون بحرینی اقدام اخیر وزیر دادگستری بحرین در تهدید آیت‌الله شیخ عیسی قاسم " از مراجع و رهبران شیعیان بحرین انقلاب مردمی این کشور را وارد مرحله جدیدی کرده است.

بیتردید روحانیت متعهد و عالمان مجاهد همواره پرچم عزت و استقلال کشورهای اسلامی بوده‌اند و تعرض به آنان همواره موجب اعتراض و تنفر مسلمانان قرار گرفته است. متاسفانه حاکمان جنایتکار بحرین به جای آنکه توصیه‌ها و نسخه‌های نجات بخش علما و روحانیون را نصب‌العین خود قرار دهند با تهدید و ارعاب این عالم جلیل‌القدر و مجاهد نستوه وارد مرحله خطرناکی در مصاف با ملت مسلمان این کشور بویژه شیعیان شده است.
روا داشتن اتهامات بیاساس چون قانون شکنی و دخالت در روند محاکمات انقلابیون حق طلب و آزادیخواه همواره پروژه رسوا و شکست خورده‌ای است که رژیم دیکتاتور و ضد مردمی مانند محمدرضا پهلوی در ایران و حسنی مبارک در مصر علیه روحانیت اصیل و انقلابی ازآن بهره‌برداری کرده‌اند.
این درحالی است که نسخه بحرینی این پروژه که در کاخ سفید و تحت سیاست‌های شیطانی و تفرقه افکنانه آمریکا و قدرت‌های استکباری برای شخصیتی صادر شده است که طی ماه‌های اخیر همواره در تلاش بوده است مردم را به ایستادگی و هوشیاری و دولت را به قانون گرایی و انصاف دعوت کند.
ملت مسلمان ایران با اظهار تاسف و نگرانی از روند برخورد رژیم آل خلیفه با خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم بحرین بویژه پس از دخالت و حضور نیروهای امنیتی و نظامیان آل سعود در این کشور اقدام اخیر آنها در تهدید و ارعاب "آیت‌الله شیخ عیسی قاسم" را نقشه‌ای استکباری برای مقابله با علمای دینی و تفرقه بین مذاهب و انقلابیون بحرین دانسته وآن را به شدت محکوم مینماید.
ما شرکت کنندگان در این تظاهرات مردمی که پس از نماز جمعه وحدت آفرین مورخ 18 شهریور ماه 1390 در تهران برگزار شده است. به حاکمان بیخرد و و جبار بحرین هشدار میدهیم با درک پیام انقلاب و مطالبات به حق مردم این کشور اعم از شیعه و سنی از سرنوشت دیکتاتورهای حاکم بر تونس، مصر و لیبی و وضعیت وخیم حاکم جلاد یمن عبرت گرفته و هر چه سریع‌تر  زمام امور را به مردم بسپارند. این تنها راهی است که میتواند آنها را از آتش قهر و کینه انقلابی ملت مسلمان بحرین رهایی بخشد.
دولت و ملت ایران به ویژه نمازگزاران تهرانی از مجامع بین‌المللی به خصوص سازمان کنفرانس اسلامی نیز انتظار دارد با موضع‌گیری به موقع و قاطعانه از اهانت و هتک حرمت نسبت به مرجعیت و عالمان دینی در بحرین جلوگیری به عمل آورند و بیش از این فرصت تعرض به کسانی که خود عامل تفرقه و فتنه‌انگیزی میان طوایف و مذاهب در کشور بحرین هستند اجازه توطئه چینی ندهند. آنچه امروز امنیت و ثبات بحرین را به خطر انداخته است رژیم آل خلیفه و شریک جنایت پیشه آن آل سعود است.
ملت ایران با ادای احترام و تکریم نسبت به شهدای انقلاب بحرین، به ملت مسلمان و مظلوم این کشور اطمینان میدهد که با آرمان‌های بلند حرکت مقدس آنان همصدا و همراه است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول