اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

غرب فرهنگ ایثارگری ما را بر‌نمی‌تابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام غرب با روحیه تهاجم و وحشیگری خود هرگز حاضر نیست فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه فداکاری ملت ما را بپذیرد.

غرب فرهنگ ایثارگری ما را بر‌نمی‌تابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت در شهر گرمی اظهار داشت: در عصر معاصر که عصر خودنمایی قدرت‌های سلطه‌گر و افول ناسالم آنها است یک تضاد و تعارض در اندیشه‌ها و افکار به وجود آمده است اما در این بین اسلام و مبانی آن به سرعت مورد اقبال و توجه قرار گرفته و شاهد گسترش این اندیشه سالم هستیم.
وی با یادآوری این‌که با انقلاب‌های ملت‌های مسلمان منطقه دو قدرت شرق و غرب روز به روز افول و نابودی خود را شاهد هستند، تصریح کرد: جبهه جنگ در دنیای امروز جبهه فرهنگی است و هر کس در این میدان پیروز شود، قادر است دیگر ملل را با خود همسو کرده و تفکر خود را فراگیر کند که ما نیز باید در این جبهه با تکیه بر ارزش‌ها و اصول خود توانمند و پرقدرت شویم.
اسماعیلی با یادآوری این‌که قدرت امروز در دنیا قدرت برگرفته از اندیشه آزاد، استقلال فرهنگی و اعتقادی است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها به این باور رسیدند که هر کشوری در فضای رسانه‌ها و سایبری قوی و با پشتوانه عمل کند پیروز میدان فرهنگی است و باید سایر ملت‌ها بله قربان‌گوی او باشند.
این مقام مسئول به شکست‌های اخیر آمریکا در منطقه خاورمیانه بعد از یک دهه قلدری اشاره کرد و ادامه داد: دشمن امروز عرصه  فرهنگ را میدان تاخت و تاز اندیشه ناسالم خود قرار داده و تلاش می‌کند تا شمشیر تیز ایثار و شهادت را از ما بگیرد.
به گزارش فارس، عضو شورای ترویج ایثار و شهادت گرمی اضافه کرد: دشمن با وجود سرمایه‌گذاری میلیاردی در حوزه فرهنگی و ترویج اندیشه‌های ناسالم خود شکست‌های متعددی را در حال پذیرش است و از سوی دیگر فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در این سرزمین روز به روز مبین و روشن‌تر از گذشته در حال تلألو است.
وی در ادامه گفت:‌ زمانی که دشمن برای نیل به اهداف خود با چنین سرمایه‌گذاری‌هایی به میدان می‌آید این تکلیف و رسالت ما را در ترویج شعائر دینی و انقلابی سنگین می‌کند تا مبادا با غفلت اجازه دهیم دشمن تا سرحد اعتقادات دینی و معنوی جوانانمان پیش آمده و به تخریب آن اقدام کند.
اسماعیلی در ادامه افزود: برای تحکیم مبانی فکری و عقیدتی نسل‌های آینده و فرزندانی که سختی‌های دوران جنگ و انقلاب را لمس نکردند با تبلیغ و برنامه‌سازی درست کاری را انجام دهیم تا آنها به اهمیت و ارزش کار نسل اول و دوم انقلاب پی برده و آنها را معیار و الگوی عمل و حرکت خود قرار دهند.
نماینده مردم گرمی در مجلس در ادامه سخنان خود به نتایج انقلاب‌های رخ داده در کشورهای خاورمیانه و آفریقا اشاره کرد و اظهار داشت: این نهضت‌های آزادی‌بخش نشان داد که قدرت استکباری با زر و زور نمی‌تواند بر اراده ملت‌ها حاکم بوده و آنها را زیر سلطه و سیطره خود درآورد.
اسماعیلی در پایان تصریح کرد:‌ ملت‌های مسلمان منطقه تا زمانی که به اعتقادات و فرهنگ ایثار و شهادت و تبعیت از رهبری صالح تن داده‌اند، نباید نگران هجمه‌ها و ایذای دشمن باشند چراکه راه آنها راه شکست و نابودی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول