اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کردستان؛

نخستین کارگاه آموزش مدیریت در چاپ برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مدیریت در چاپ همزمان با برگزاری جشنواره و نمایشگاه صنعت چاپ استان در سنندج خبر داد.

نخستین کارگاه آموزش مدیریت در چاپ برگزار می‌شود
قباد میمنت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: نخستین جشنواره و نمایشگاه صنعت چاپ کردستان در حالی برگزار می‌شود که واحدهای چاپی این استان برای نخستین بار شاهد برپایی کارگاه آموزشی مدیریت در چاپ خواهند بود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: این کارگاه در دومین روز جشنواره در 19 شهریورماه جاری با حضور مسئول کمیته آموزش دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
میمنت‌آبادی خاطرنشان کرد: ضرورت تبیین فعالیت واحدهای چاپی استان به عنوان یک صنعت و تقویت بار دانش و تجربه فعالان این حوزه از برنامه‌های کوتاه‌مدت این اداره‌کل است.
وی اضافه کرد: واحدهای چاپی استان از حیث حقوق صنفی و تقویت جایگاه حقوقی نیازمند نظارت و حمایت بیشتری هستند و در نظر داریم با بازدید اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان از نمایشگاه چاپ، نگاه اعضا را به سمت تقویت تسهیلات بانکی به این بخش معطوف سازیم.
به گفته دبیر جشنواره صنعت چاپ کردستان، برای حضور تعدادی از علاقه‌مندان صنعت چاپ کردستان عراق به منظور حضور در نمایشگاه و برگزاری نشست مشترکی با فعالان چاپی تلاش می‌شود.
میمنت‌آبادی تصریح کرد: از آنجا که در این نمایشگاه تجهیزات تولیدی سه شرکت ایرانی تولیدکننده ماشین‌آلات چاپی نیز به نمایش گذاشته می‌شود، فرصت خوبی خواهد بود تا از این طریق ضمن ایجاد فضایی برای تبادل آرا، به عرضه میزان توانمندی واحدهای چاپی نیز پرداخته شود.
وی در پایان ضمن تقدیر از موسسه فرهنگی ـ هنری آبیدر سرسبز که در کنار اعضای فعال اتحادیه چاپخانه‌داران استان ستاد برگزاری جشنواره را یاری رساندند، اظهار امیدواری کرد: با حضور یوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره صنعت چاپ، فصل جدید فعالیت‌های چاپی کردستان آغاز شود.
شایان ذکر است؛ آیین پایانی نخستین جشنواره صنعت چاپ کردستان ساعت 10 صبح روز یکشنبه 20 شهریورماه با محکوم نمودن تحریم‌های آمریکای جنایتکار مصادف با سالروز 11 سپتامبر توسط خانواده چاپ استان برگزار خواهد شد.
فعالان عرصه چاپ کردستان در این روز ضمن اعلام انزجار از ایادی استکبار جهانی، تقویت تولید ایرانی را تحت فرامین مقام معظم رهبری با روحیه جهادی در سال جهاد اقتصادی خواستار شده و هر گونه تحریم را در حوزه چاپ توسط زورگویان جهان محکوم خواهند کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول