اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس سازمان مردم کنگره 60:

خواب نامنظم و استفاده از فندک اتمی علامت اعتیاد به شیشه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مردم نهاد گنگره 60 گفت: مصرف کنندگان شیشه در ابتدای مصرف خود ممکن است 2 تا 3 شبانه‌روز نخوابند و بعد از آن همین مقدار پشت سر هم خواب باشند همچنین مصرف مایعات زیاد و استفاده از فندکهای اتمی از دیگر علائم ابتدایی مصرف شیشه است.

خواب نامنظم و استفاده از فندک اتمی علامت اعتیاد به شیشه است
حسین دژاکام در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، با اشاره به علائم مربوط به مصرف شیشه اظهار داشت: مصرف کنندگان شیشه ممکن است 2 تا 3شب پشت سر هم نخوابند، از مایعات بیشتر استفاده کنند و غذا هم نخورند و پس از این مدت چند شبانه‌روز ممکن است بخواهند لذا یکی از علایم مصرف شیشه در افراد خوابهای نامنظم است.

وی افزود: استفاده ‌از فندکهای اتمی نیز یکی دیگر از نشانه‌های مصرف شیشه است که البته این علائم، علائم ابتدایی مصرف است.

دژاکام تصریح کرد: در مرحله بعد سوءظن شدید نسبت همسر و دوستان و اینکه تصور میکنند تحت کنترل و مراقبت هستند همچنین اینکه در خانه میگردند که دوربین مخفی وجود نداشته باشد از دیگر نشانه‌های مصرف شیشه محسوب میشود.

وی با بیان اینکه مصرف این ماده مخدر ممکن است قتل را در پی داشته باشد متاسفانه معتادان به این ماده را نمیتوان درمان کرد. لذا این افراد را باید به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد برد تا بتوان برای آنها کاری کرد.


رئیس کنگره 60 ادامه داد: مصرف کنندگان شیشه شخصیت خود را بالا میدانند و فکر میکنند که معتاد نیستند و  فکر میکنند همه چیز را میدانند و این دیگرانند که متوجه خیلی چیزها نیستند.

دژاکام یادآور شد: اگر این افراد را برای درمان به بیمارستانها ببرند فرار میکنند لذا باید این افراد به کمپ‌های مجاز برده شوند و2 تا 3 ماه در آنجا تحت مراقبت قرار گیرند.

وی اضافه کرد: باید در ابتدای درمان به آنها القاء کرد که آنها مصرف کننده هستند چرا که متأسفانه ابتدا این ماده را به عنوان لاغر کننده یا نیروزا در باشگاه‌های بدنسازی استفاده میکردند.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول