معاون درمان بیمارستان میلاد در گفتوگو با فارس اعلام کرد
برخورد قاطع با پزشکان متخلف در بیمارستان میلاد
خبرگزاری فارس: معاون درمان بیمارستان میلاد گفت: با پزشکانی که با بیماران ارتباط مالی برقرار کنند برخورد قاطع میشود اما در سه هفته اخیر گزارشی از ارتباط مالی پزشکان با بیماران دریافت نکردیم.
سعید طاووسی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره نحوه برخورد با پزشکان متخلف اظهار داشت: تخلف از سوی پزشکان صورت میگیرد و ما نیز با متخلفان برخورد قاطع میکنیم.
وی ادامه داد: ما در راستای سیاستهای مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی در برخورد با پزشکان متخلف حرکت کردهایم.
معاون درمان بیمارستان میلاد بیان داشت: ارتباط مالی که پزشک با بیمار برقرار میکند در بیمارستانهای دولتی خلاف است و در بیمارستانهای خصوصی باید به اندازه تعرفههایی که نظام پزشکی تعریف کرده است باشد.
طاووسی درباره نارضایتی بیماران از پرسنل بیمارستان میلاد گفت: بیمارستان میلاد 3 هزار و 800 نفر پرسنل درمانی دارد که احتمالاً کمتر از 20 درصد آنها برخورد مناسبی با بیماران ندارند.
معاون درمان بیمارستان میلاد یادآور شد: شکایتی که از سوی بیماران به ما ارسال میشود بررسی خواهد شد؛ هدف ما جلب رضایت بیماران است.
وی بیان داشت: در سه هفته اخیر شکایت مالی در واحد رسیدگی به شکایات ثبت نشده است.
طاووسی خاطرنشان کرد: روزانه 25 هزار تلفن داریم که از این تعداد 23 هزار تلفن را میتوانیم پوشش دهیم. انتهای پیام/ش
شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
http://fna.ir/
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد