اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی مازندران خبر داد:

کسب 3 مدال قایقرانان مازندرانی در رقابت‌های ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی مازندران از کسب سه مدال طلا و نقره ورزشکاران مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، خبر داد.

کسب 3 مدال قایقرانان مازندرانی در رقابت‌های ملی
محمد نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری گفت: در این مسابقات که حکم انتخابی ترکیب تیم ملی در رقابت‌های جهانی در تهران را دارد ورزشکاران مازندرانی موفق شدند در دریارچه مجموعه ورزشی آزادی تهران به رقابت بپردازند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: با کسب مدال‌های رنگارنگ باردیگر برای استان مازندران توسط ورزشکاران افتخارآفرینی شد.
رئیس هیئت قایقرانی مازندران تصریح کرد: در این مسابقات آرش قنبری در کایاک یک نفره 500 متر با پشت سر گذاشتن همه حریفان خود به مدال طلا دست یافت.
رئیس هیئت قایقرانی مازندران همچنین از کسب دو مدال نقره توسط  ورزشکاران مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و اظهار داشت: اروند درویش در کایاک یک نفره 500 متر و مهدی آغاسی در کانو یک نفره 500 متر نیز با اقتدار به مدال نقره رسیدند.
نوروزی درباره ملی‌پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی تهران گفت: در حال حاضر اروند درویش، امین بوداغی، فرزین اسدی، حسین سینکایی، آرش قنبری، مهدی آغاسی، اسماعیل اصغری، تکتم آخوندزاده، ترانه کامیاب، شیما جباری و الهام طهماسبی به عنوان ملی‌پوشان مازندرانی در بخش‌های مختلف اردوی تیم ملی هستند.
وی در پایان افزود: مسابقات قایقرانی جوانان و بزرگسالان قهرمانی جهان در دو بخش مردان و زنان از هشتم مهر به مدت یک هفته در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول