اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس‌:

فضای اطلاع‌رسانی سالم سبب توسعه کشور میشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ نرم استفاده از فضای رسانه و اخبار غلط توسط دشمن است که وظیفه اطلاع‌رسانی خبرگزاریها را دو چندان میکند.

فضای اطلاع‌رسانی سالم سبب توسعه کشور میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه فرهاد تجری در مراسم معارفه سرپرست جدید خبرگزاری فارس کرمانشاه افزود: خبرگزاریها و مطبوعات از ارکان اصلی مردم سالاری و دموکراسی در جامعه هستند و خبرنگار نماینده افکار عمومی جامعه و ناظر بر عملکرد مسئولان بوده و نظارت در محیطی سالم باعث رشد جامعه میگردد.
وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی آلوده و بر مبنای تفکرات و اهدافی خاص باعث انحراف جامعه و از بین رفتن استعدادها و ترور شخصیت‌ها میشود.
تجری تصریح کرد: وظیفه انسانی، اخلاقی و اجتماعی اصحاب رسانه و خبرگزاریها اطلاع رسانی با رویکردی شفاف در عرصه خبر است.
وی ادامه داد: عده‌ای با پنهان شدن در پشت وبلاگ‌ها و سایت‌ها از مسیر غلط و اهانت کردن سبب میشوند که چهره‌های اصحاب رسانه‌ استان کرمانشاه با پشتوانه‌ غنی فرهنگی به خاطر تخریب شخصیتی و توهین زیر سئوال برود.

* این وبلاگ‌ها آب به آسیاب دشمن میریزند
نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب یادآور شد: دستگاه‌های امنیتی و دادگستری باید با کسانی که فضای مخدوش ایجاد کرده برخورد جدی کنند و خبرنگاران باید با اخبار صحیح از بوجود آمدن فضای مسموم جلوگیری نمایند.
وی تصریح کرد: دشمن که در عرصه‌های مختلف با تدبیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم مأیوس شده است یکی از خزنده‌ترین و مهمترین برنامه‌های خود یعنی جنگ نرم را در عرصه اطلاع‌رسانی راه انداخته است که در آن با استفاده از فضای رسانه‌‌ای و اخبار غلط علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارد و این امر وظیفه اطلاع‌رسانی درست خبرگزاریها را دو چندان میکند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول