اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

مهربانی 9 ساله مرد اندوه ازدواج اجباری زن را جبران نکرد

خبرگزاری فارس: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم بسیار مهربان است و طی این 9 سال زندگی مشترک هیچ‌ کاری انجام نداده که ناراحت شوم ولی به دلیل اینکه با اصرار خانواده‌ام با شوهرم ازدواج کردم، به او علاقه نداشته و طلاق می‌خواهم.

مهربانی 9 ساله مرد اندوه ازدواج اجباری زن را جبران نکرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن 28 ساله در حضور قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه حدود 9 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: در 19 سالگی به اصرار خانواده‌ام با پسر عمویم ازدواج کردم و در واقع این ازدواج به انتخاب خودم نبود.

وی عنوان کرد: بیشتر به خاطر آینده فرزند 8 ساله‌ام تابه‌حال طلاق نخواستم ولی در حال حاضر نمی‌توانم در کنار فردی زندگی کنم که او را دوست ندارم.

زن بیان کرد: مهریه‌ام که 300 سکه بهار آزادی است را به شوهرم می‌بخشم تا حضانت فرزندم را به من داده و مرا هر چه سریعتر طلاق دهد؛ در واقع شوهرم می‌داند که من به دلیل داشتن درآمد، از عهده تأمین مخارج خود و فرزندم بر می‌آیم.

وی ادامه داد: از ارثیه پدرم که به من رسیده است، یک خانه 100 متری دارم و می‌توانم بعد از طلاق با فرزندم در آنجا به راحتی زندگی کنم بنابراین شوهرم باید این موضوع را که من به او علاقه ندارم، درک کند.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و بیان کرد: همسرم تحت تأثیر دوستانش قرار گرفته و اینکه می‌خواهد از من جدا شود، تحت تأثیر حرف‌های‌ دوستانش است که او را مجبور به این کار کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: همسرم به قول خودش با اصرار خانواده‌اش با من ازدواج کرده است بنابراین نباید یکبار دیگر تحت تأثیر دوستانش قرار گیرد.

زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه اظهار داشت: شوهرم را دوست ندارم و از اینکه در این سال‌ها تظاهر به علاقه نسبت به او کرده‌ام، خسته شدم بنابراین خواهان جدایی هستم و شوهرم باید با این موضوع موافقت کند.

وی اظهار داشت: شوهرم بسیار مهربان است و طی این 9 سال زندگی مشترک هیچ‌ کاری نکرده که ناراحت شوم ولی به دلیل اینکه من با اصرار خانواده‌ام با شوهرم ازدواج کردم، به او علاقه نداشته و طلاق می‌خواهم.

مرد بیان کرد: همسرم را دوست دارم چرا که او مادر فرزندم است و نمی‌توانم بدون آن دو زندگی کنم، در واقع راضی به طلاق نیستم.

وی افزود: اگر تاکنون همسرم علاقه‌ای به من نداشت، ممکن است از این به بعد و به مرور زمان به من علاقه‌مند شود؛ در حقیقت هیچ‌گاه از خرجی همسر و فرزندم کم نگذاشته‌ام.

مرد در انتها عنوان کرد: هر کاری انجام دادم تا همسرم راضی باشد و از این به بعد نیز به همین صورت خواهد ود؛ طی این 9 سال حتی یکبار هم به همسرم اخم نکردم بنابراین باید هر روز بیشتر به من علاقه‌مند شود.

قاضی این پرونده، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و آن دو را به مصالحه دعوت کرد.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول